Rottepass ønskes!

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Locked
Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Rottepass ønskes!

Post by Matmor »

Fra midten av oktober til nesten midten av desember (litt over 8 uker) trenger jeg sårt rottepass til 3-4 hanner, hvorav to er kastrert, og to straks er 2 år. Familien som skulle passe guttene mine har fått allergiproblemer hos et av barna. :trist: Derfor må jeg klare å finne et annet feriehjem til dem på østlandet, fortrinnsvis på strekningen Oslo-Porsgrunn/Skien eller en fergereise unna, nær Moss eller Fredrikstad.

Hvis du kunne tenke deg å ha noen lånerotter på besøk: Gå inn på hjemmesidene mine og titt på Azlon, Olefin, Skat og Wesen, og send meg en e-post eller pm. Detaljene kan vi avtale senere, men jeg lover en pen forsyning hengekøyer for umaken :cheer: Guttene kommer med eget bur, reise/sykebur, mat, utstyr og garanti for veterinærregninger. : :rot8: :rotte17: :rotte12: :rotte17:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Rottepass ønskes!

Post by wollf »

vil du jeg skal legge ut dette på min ratrace facebookside? mange rottefolk der:)

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: Rottepass ønskes!

Post by Matmor »

Det skader sikkert ikke :cheerful:

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Rottepass ønskes!

Post by Tonje Lenore »

Har delt videre og krysser fingrene for at du får pass :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Lilo.
Pinky
Posts: 26
Joined: 06 Aug 2012, 22:05
Location: Sandnes

Re: Rottepass ønskes!

Post by Lilo. »

Igjen er det vårt langstrakte land som setter en stopper... :hmmm:
Hilsen Vivian og 3 rottejenter :)

Treffes best på mail, da jeg har travle dager og ikke alltid ser innom her: vivianskaardal@live.no

minion
Pinky
Posts: 3
Joined: 04 Oct 2012, 23:35
Location: Porsgrunn

Re: Rottepass ønskes!

Post by minion »

Hei har det ordnet seg med rottepass? bor i porsgunn med samboer, vi har hatt to jenterotter i 6 mnd. nå, og nylig fått oss to til :cheerful: kunne evt.hørt med madammen om vi kunne passa de.

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: Rottepass ønskes!

Post by Matmor »

Hei, tusen takk, men jeg har glemt å skrive at en av venninnene mine i Horten har vært så snill å trå til. :cheer:

Locked