Hei Mitt første innlegg her inne dette tror jeg. Har aldri hatt rotter før så kommer nok litt spørsmål og bilder fremover:)
Men jeg lurte på om det går greit om jeg bruker uparfymerte våtservietter til å vaske over etasjene og trappene i buret daglig? Guttene markerer litt spoadisk kan det virke som :giggle:
Hei, og velkommen til forumet :cheerful:
Jeg bruker uparfymerte våtservietter, har ikke hatt noen problemer. Men det er kanskje lurt å vaske over med en fuktig klut etter for å være sikker på at det ikke er såperester igjen. :cheer:
Hehe, jeg synes det er lettere å virkelig skrubbe med våtservietter, skrape opp bæsj og annet kliss, og kaste dem en etter en når de blir gristete. Fremfor å bruke bøtte og vann og skylle den samme kluten i ekkelt vann 100 ganger. Så da går jeg heller over hyllene en gang etter at jeg har brukt våtservietter. Da trenger den ikke skylles igjen og igjen
Så bra, da skal jeg fortsette med det, virket som en grei løsning siden de tisser/markerer mye på platene, og smuler en del Vil at de skal ha det fint å reint hver dag :cheerful:
Tror jeg sverger til denne luktfrie. Har forøvrig kjøpt en luftfriskner som er plugget i stikkontakten ved buret som lukter "Tropical Fruits" så nå lukter det bedre ved rotteburet enn i resten av stua :giggle: