En eller flere rotter?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Tine
Pinky
Posts: 3
Joined: 16 Aug 2012, 21:55

En eller flere rotter?

Post by Tine »

Hei! jeg har nå hatt rottejenta mi i snart 3 mnd, hun er utrolig hyper å det virker aldri som hun finner roen. jeg er derfor veldig usikker på om dette kan skylles at hun er litt ensom som den eneste rotten?
veldig usikker på hva jeg bør gjøre for hennes beste... :flau2:

Norakul
Sover i do
Posts: 268
Joined: 03 Jan 2012, 17:33
Location: Grue Finnskog

Re: En eller flere rotter?

Post by Norakul »

De aller fleste rotter trives ikke alene, så det beste hadde vært om du skaffet en eller to venner til henne :)
Tim, Tsatsiki, Quartz, Panter, Noldus, Nilus, Felix, Isak, Feng, og Tian :kisses:

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: En eller flere rotter?

Post by Niana »

Skaff henne en venninne, eller flere :) Rotter er flokk dyr, og kan bli veldig deprimerte om de er alene. Det er så mye viktig sosialisering, stell og nærhet mellom to rotter som vi mennesker aldri kan erstatte. Rotter kan også utvikle adferdsproblemer om de er lenge alene.
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: En eller flere rotter?

Post by sanca »

Hun vil nok gjerne ha ei venninne, ja! :jepp: Bare lurer her nå (og ikke for å klandre deg! ;) ): Du kjøpte rotta på dyrebutikk? Og de hadde ingen betenkeligheter med å selge en alene?
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Tine
Pinky
Posts: 3
Joined: 16 Aug 2012, 21:55

Re: En eller flere rotter?

Post by Tine »

Ja kjøpe den på dyrebutikk, men de sa ikke noe om det da.. enda jeg spurte ( sien jeg hadde to sammen før) men de mente ikke det skulle ha noe å si siden den kunne være "solsial" med oss!;/

HeleneH
Klatrer på møblene
Posts: 546
Joined: 18 Nov 2011, 17:29
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: En eller flere rotter?

Post by HeleneH »

Hvor kjøpte du henne? Hvis det er i nærheten av meg kan jeg stikke dit med et info-hefte :)
Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva:)

Navistar's Rotteoppdrett

Hjemmeside: http://www.navistars.net

Tine
Pinky
Posts: 3
Joined: 16 Aug 2012, 21:55

Re: En eller flere rotter?

Post by Tine »

Det var hær i trondheim, får nevne et for dem i morgen nå jeg tar turen innom for å høre om de evt har en til som jeg kan kjøpe.

Post Reply