Dyrebutikk har unger, moren og faren i samme bur

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: Dyrebutikk har unger, moren og faren i samme bur

Post by kikky »

Hvem kontrolerer at oppdrettere følger reglene da? Dyrebutikkene blir iallefall kontrollert på ett vis.
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Dyrebutikk har unger, moren og faren i samme bur

Post by Tonje Lenore »

FlyasS wrote:Vanskelig for meg å kjøre på med erstattningsøksmål siden jeg ikke jobber i sjappa, men hadde jeg drivd sjappa å sett at jeg lider tap på grunn av dere hadde jeg gjort akkurat det. du driver jo butikk selv du vet jo hvordan det er. sannt det... det blir jo en av dine konkurenter:)
det skal veldig mye til for at dyrebutikker går konkurs av uskyldig "dritt" slenging på nett, om de så hadde gått konkurs, hadde det liggi mer bak det enn at vi sier vår mening om butikken.
Alle butikker lever av kundeservice og første inntrykk til nye kunder som kommer inn, får ikke kunden noe godt inntrykk vil de heller ikke handle der.
Men om butikken derimot hadde jobbet med å hele tiden bedre seg ved å ta imot kritikk, er en annen ting, og det er ikke bare her det snakkes "dritt" om butikker heller, over alt blir butikker snakket om, både dårlig inntrykk og gode inntrykk ;)
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Rubisco
Sover i do
Posts: 217
Joined: 09 Oct 2011, 23:52

Re: Dyrebutikk har unger, moren og faren i samme bur

Post by Rubisco »

FlyasS wrote: Jeg garanter at dere skal slite med å finne en dyrebutikk i norge der dyrene er bedre ivaretatt and på dyrebutikken sarpsborg amfi.



Feil butikk. Tråden er om butikken på Storbyen Sarpsborg.

Post Reply