Trenger hjelp fort

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Trenger hjelp fort

Post by Siv M »

maiakristine wrote:Nei, de kan nok ikke nekte. Var riktignok 2 gutter de sa det var, og at de tilogmed var brødre... Har kvitteringen så da får jeg stikke innom i morgen.
Flott gjør det så ordner det seg sikkert :cheerful: lykke til, beklager at jeg sa det var to jenter å ikke to gutter som du ble solgt :flau:

maiakristine
Pinky
Posts: 13
Joined: 24 May 2013, 13:51

Re: Trenger hjelp fort

Post by maiakristine »

Takk for hjelp folkens :) Noen tips til hvordan jeg kan se om hun er gravid? Hun er ganske rund over magen ihvertfall...

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Trenger hjelp fort

Post by Sandratravolta »

Herregud, er jo umulig å ikke legge merke til svære baller da. Er noe annet med hamster, de skal jo ikke selges sammen uansett, selv om det er greit å vite hva slags kjønn det er.

Men hvis hun er gravid er det kanskje greit å ha henne hjemme? Eventuelt få noen andre til å ta henne? Er jo trist om hun skal føde i den butikken hvor de ikke klarer å se forskjell på gutter og jenter.

På matmor sine sider står det mye om drektighet hos rotter! http://matmor.info/drektig.htm
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

maiakristine
Pinky
Posts: 13
Joined: 24 May 2013, 13:51

Re: Trenger hjelp fort

Post by maiakristine »

Ja, vurderer å beholde henne eller gi henne til en venninne jeg vet er flink med rotter, og som har bedre mulighet til å ha ungene enn meg. Trist at det skulle bli sånn...

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Trenger hjelp fort

Post by Sandratravolta »

Ja, unødvendig at det skal skje. Er nok masse hjelp å få her hvis du velger å beholde de selv! Og hvis ikke venninnen din kan ta henne så er det sikkert noen her som kan, hvor bor du hen?
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

maiakristine
Pinky
Posts: 13
Joined: 24 May 2013, 13:51

Re: Trenger hjelp fort

Post by maiakristine »

Jeg bor i Bærum :) Skal snakke med venninnen min og dyrebutikken i morgen, så får vi se hva det blir til. Skal holde dere oppdatert :)

HeleneH
Klatrer på møblene
Posts: 546
Joined: 18 Nov 2011, 17:29
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Trenger hjelp fort

Post by HeleneH »

Så ikek denne før nå jeg, men si ifra om du trenger hjelp med å snakke med dyrebutikken, jeg bor i Bærum selv.
Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva:)

Navistar's Rotteoppdrett

Hjemmeside: http://www.navistars.net

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Trenger hjelp fort

Post by Eru »

Nå lurer jeg fælt på hvordan det går med saken? TS, please oppdater oss! :cheerful:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Post Reply