Skal få rotte!!

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

andilina
Pinky
Posts: 27
Joined: 25 Jul 2013, 03:33
Kjønn: Kvinne
Location: Kviteseid

Re: Skal få rotte!!

Post by andilina »

Er det hun i Seljord som du så på finn.no jeg har nemlig jentene :giggle: :giggle: kjempe søte jenter som er godt sosialiserte som alle kan holde og kose med anbefaler henne på det sterkeste hun har 2 gutter igjen da men du er kansje på utkikk etter jenter :huh: den ene er med bliss husker jeg og den andre er vanlig hoodet kjempe søte begge 2 :hearteyes:

Adele123
Pinglerotte
Posts: 44
Joined: 23 Jul 2013, 13:35
Kjønn: Kvinne

Re: Skal få rotte!!

Post by Adele123 »

Ja, de er kjempe fine! Hadde egentlig tenkt å kjøpe dem :crazybonk: kjente igjen den med hjerte på ryggen, på avatar-bildet ditt:D hu skal kanskje ha ett kull til da, da MÅ jeg ha :lovey:

Nå er guttene også solgt :sob: , men er på utkikk etter jenter ja:):)

andilina
Pinky
Posts: 27
Joined: 25 Jul 2013, 03:33
Kjønn: Kvinne
Location: Kviteseid

Re: Skal få rotte!!

Post by andilina »

Håper hun skal et til kull snart da spurte henne om hun skulle begynne med oppdrett men hun sa at hun ville bli ferdig med skolen først føre hun fikk ett nytt kull men det kan godt hende at hun har ombestemt seg da siden hun fikk så god respons etter på hun hadde solgt alle sammen :boing: :boing: :boing:
mine rotte hjerter Nanna, Adorinda og Libi

andilina
Pinky
Posts: 27
Joined: 25 Jul 2013, 03:33
Kjønn: Kvinne
Location: Kviteseid

Re: Skal få rotte!!

Post by andilina »

Du kjente hun med hjerte ja er vell ikke alle rotter som har det litt spesielt da jeg tok det som ett tegn jeg på at det var meningen at jeg skulle ha de rottene fordi ikke for lenge siden så jeg en sky som var rød og var formet som ett hjerte prikk lik som det hun har på ryggen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
mine rotte hjerter Nanna, Adorinda og Libi

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Skal få rotte!!

Post by Sandratravolta »

Jeg driver som nevnt med omplassering. Har tre jenter og to gutter til omplassering. Alle skal til veterinær på tirsdag for å bli sjekket. Ta gjerne kontakt etter det, sandra.isaksen@gmail.com
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Adele123
Pinglerotte
Posts: 44
Joined: 23 Jul 2013, 13:35
Kjønn: Kvinne

Re: Skal få rotte!!

Post by Adele123 »

andilina wrote:Håper hun skal et til kull snart da spurte henne om hun skulle begynne med oppdrett men hun sa at hun ville bli ferdig med skolen først føre hun fikk ett nytt kull men det kan godt hende at hun har ombestemt seg da siden hun fikk så god respons etter på hun hadde solgt alle sammen :boing: :boing: :boing:
Får jo håpe :grin: :grin:

Adele123
Pinglerotte
Posts: 44
Joined: 23 Jul 2013, 13:35
Kjønn: Kvinne

Re: Skal få rotte!!

Post by Adele123 »

Sandratravolta wrote:Jeg driver som nevnt med omplassering. Har tre jenter og to gutter til omplassering. Alle skal til veterinær på tirsdag for å bli sjekket. Ta gjerne kontakt etter det, sandra.isaksen@gmail.com

Åå, hvor gamle?:)

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Skal få rotte!!

Post by Sandratravolta »

Skarn se a, Gutta er ca et halvt år-8 mnd gamle. To av jentene er cirkapirka. 7 måneder, og ene er litt over et år.
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Adele123
Pinglerotte
Posts: 44
Joined: 23 Jul 2013, 13:35
Kjønn: Kvinne

Re: Skal få rotte!!

Post by Adele123 »

Oki, men er nok på utkikk etter så ung som mulig! (5uker) :cheerful:

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Skal få rotte!!

Post by Sandratravolta »

Ja, da er det nok ikke vits å lete hos noen som omplasserer hvert fall!
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Adele123
Pinglerotte
Posts: 44
Joined: 23 Jul 2013, 13:35
Kjønn: Kvinne

Re: Skal få rotte!!

Post by Adele123 »

Neii:P

Post Reply