Trenger lekekamerat til hunnrotte

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
vibbe
Pinky
Posts: 2
Joined: 26 Feb 2014, 23:52

Trenger lekekamerat til hunnrotte

Post by vibbe »

Hei!
Den ene hunnrotten vår måtte avlives pga. kreft, og den andre sørger. Er det noen der ute som har en hunnrotte til låns av og til? Denne er to år, veldig tam og snill, men savner en venn..
Det er bare til å sende en epost til vibe75@online.no

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Trenger lekekamerat til hunnrotte

Post by wollf »

vil vil heller anbefale deg å ta imot en dame på samme alder som hun kan bo med. rotter knytter seg til sine venner, og det vil nok bli litt stress for dem å møtes innimellom
en ide kan være å høre med Sandra her om hun har noen

vibbe
Pinky
Posts: 2
Joined: 26 Feb 2014, 23:52

Re: Trenger lekekamerat til hunnrotte

Post by vibbe »

Jeg har ikke tenkt å fortsette med å ha rotter..har ikke tid til det lengre, og nå er jo hun her blitt to år. Men tenkte kanskje at det er bedre med litt selskap innemellom enn å være helt alene hele tiden..

Anders Ruller'n
Gnager på ledninger
Posts: 113
Joined: 23 Jan 2013, 13:55

Re: Trenger lekekamerat til hunnrotte

Post by Anders Ruller'n »

Kanskje du heller skal forhøre deg om noen eventuelt kunne tatt over hun du sitter med nå? Vi har akkurat tatt over ei rotte som stod alene pga. allergi hos hun som hadde henne selv.

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Trenger lekekamerat til hunnrotte

Post by Sandratravolta »

Jeg har plass til damer, men kan ikke ta inn før om 21dager+5uker. Jeg tar 500,- for å ta inn rotter, hvert fall når de skal bli boende her om de er gamle, for å dekke en tur til veterinær.
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Post Reply