Dumbo rotter VS Toppørede rotter

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Rubisco
Sover i do
Posts: 217
Joined: 09 Oct 2011, 23:52

Re: Dumbo rotter VS Toppørede rotter

Post by Rubisco »

Hvor mange rotter har du nå? Hvilken butikk er de fra og er de greie?

Ida Davidsen
Omegarotte
Posts: 129
Joined: 01 Jun 2014, 13:00
Kjønn: Kvinne
Location: Kristiansand

Re: Dumbo rotter VS Toppørede rotter

Post by Ida Davidsen »

Har 1 akkurat nå som er kjøpt i dyrebutikken i storbyen i Sarpsborg. Grunnen til at jeg bare har en er at moren min egentlig nektet meg å få fler, men hun har endret mening og sagt at jeg kan få to til etter hun jeg har nå. Hun er foresten en herlig rottedame som ikke kan klages på, eneste med henne er at hun har nøset konstant siden jeg kjøpte henne for litt over et år siden. Var hos veterinæren med det like etter jeg kjøpte henne, men fikk beskjed om at hun virket helt fin. Hun har også sletet med litt porfyrin i det er øyet i det siste, men ellers virker hun frisk og rask.
Sammy og alle de elleve som jeg har mistet :kiss:

Kesia Madeleine
Betarotte
Posts: 421
Joined: 24 Oct 2012, 13:37
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Dumbo rotter VS Toppørede rotter

Post by Kesia Madeleine »

Siden du kan få to til etter henne så vil jeg anbefale deg å skaffe deg dem nå slik at hun som står alene får selskap. Når rotter har så korte liv så fortjener de å ha det best mulig mens de lever :) Din mor går nok med på det ettersom hun har sagt at det er greit at du fortsetter med rotter, vil jeg tro? :)
~ Kyros, Soul on ice, Yaru, Naga og Nihilus ~ <3

<3 Levi, Titus, Tiras og Akira <3

Ida Davidsen
Omegarotte
Posts: 129
Joined: 01 Jun 2014, 13:00
Kjønn: Kvinne
Location: Kristiansand

Re: Dumbo rotter VS Toppørede rotter

Post by Ida Davidsen »

Dessverre er det ikke så lett.. Å få henne til å la meg ha en var vanskelig nok, og når hun faktisk går med på to, tror jeg virkelig ikke hun lar meg få dem med en gang. Spesielt når hun sterkt understreket at jeg kunne kun få dem ETTER at min nåværende er død :sorry:
Sammy og alle de elleve som jeg har mistet :kiss:

Kesia Madeleine
Betarotte
Posts: 421
Joined: 24 Oct 2012, 13:37
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Dumbo rotter VS Toppørede rotter

Post by Kesia Madeleine »

Ahh.. skjønner. Nei da er det nok ikke så lett..
Er sikkert lurt om dere lager en avtale ang. de to du får etter henne, at dersom en av dem dør så kan du skaffe en venn til den. Altså at noen aldri må stå alene igjen :) Bare et lite tips! Kan sikker være greit å gjøre den skriftlig med signaturer og alt også. haha :cheesy:
~ Kyros, Soul on ice, Yaru, Naga og Nihilus ~ <3

<3 Levi, Titus, Tiras og Akira <3

Ida Davidsen
Omegarotte
Posts: 129
Joined: 01 Jun 2014, 13:00
Kjønn: Kvinne
Location: Kristiansand

Re: Dumbo rotter VS Toppørede rotter

Post by Ida Davidsen »

Haha! God ide :peewaggle: Får prøve på det. Tror det skal ordne seg i det minste.
Sammy og alle de elleve som jeg har mistet :kiss:

Post Reply