Gjennombrudd innen aldersforlengelse!

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Maxtine
Gnager på ledninger
Posts: 103
Joined: 28 Feb 2010, 15:37
Location: Akershus

Gjennombrudd innen aldersforlengelse!

Post by Maxtine »

Folkens. Nå er det offisielt i teorien mulig å forlenge levetiden til rotter og gjøre dem sunnere, friskere og mye mindre mottakelige for sykdommer og diverse! De har hvertfall klart dette med mus og prøver nå bevege seg over til mennesker. De håper å kunne sette denne medisinen på lik linje med antibiotika i nærmeste fremtid.

Deres tanker om dette? Selv synes jeg det høres fantastisk ut og virkelig et gjennombrudd innen medisinsk vitenskap. Tenk om vi kunne fått dette, levd til vi ble 90 uten store, vonde sykdommer. Eller gitt det til kjæledyrene våres, slik at de kunne levd et mye lengere og sunnere liv.. Lengere og sunnere levetid for rotte-nurkene våres var hvertfall den første tanken jeg fikk.

Her er artikkelen:
http://www.abc.net.au/news/2014-11-04/s ... ce/5865714" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvil i fred Halvorsen min, Remy-gutten og Ozzy-gutten min...<3

malap
Klatrer på møblene
Posts: 551
Joined: 08 Apr 2015, 21:37
Kjønn: Kvinne
Location: Hedmark
Contact:

Re: Gjennombrudd innen aldersforlengelse!

Post by malap »

Det høres jo fantastisk ut!
Malena

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Gjennombrudd innen aldersforlengelse!

Post by WillyWonka »

Min konsentrasjon er på linje med... ikke eksisterende... så får ikke konsentrert meg nok til å lese annonsen.. men det hadde jo vært fint om man hadde medisiner som motvirker sykdom og forlenger levetiden for våre små.

Når det gjelder mennesker er jeg ofte overrasket over hvor gamle mange blir :P Jeg har stort sett gamle pasienter, problemet er jo at deres sykdommer er kompliserte og sammensatte. Om man finner en måte som kan hjelpe på det, så er jo det flott.
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Post Reply