Jeg legger inn en liten presentasjon her før jeg starter å stille spm under de rette kategoriene
Jeg heter Mette, er 36 år og fra Østfold med samboer, sønn på 6 år og bonussønn på 13 år. Har 1 engelsk undulat Sir Edwin, 1 engelsk/australsk undulat Van Rio og en omplasseringshund vi tok til oss for halvannet år siden. Mira, blanding av labrador og vetikke, fylte 10 år i januar :cheesy:
Jeg er en tidligere rotteeier som nå ønsker å holde rotter igjen. Hadde en enslig jenterotte i 99-01 ved navn Madonna, og ett rottepar (jenter) 03-04 ved navn Ronja og Nala.

Nå har jeg reservert to jenterotter som ventes født i påsken. Utrooooolig lenge å vente, men da har jeg samtidig tid til å forberede meg masse.
Har ikke det største og beste buret akkurat nå (gammelt Ferplast fuglebur), men har sjekket burkalkulatoren og det skulle være greit med to rotter med smart innredning. Planen er i løpet av sommeren å enten lage et bur-på-bur byggeprosjekt, kjøpe større brukt bur eller å ombygge hylle til hjemmelaget bur.
Har fått masse inspirasjon og gode råd her inne mens jeg har lusket i kulissene ett par uker :giggle:
Nå holder jeg på å prøve meg på å strikke og sy forskjellige hengekøyer og tuneller i ventetiden. Og fikse hjemmelagde hyller til buret. Har Fibromyalgi så alt med hendene tar en del tid å få til, men har jo god tid på meg
Har gitt meg selv en utfordring med å prøve å lage det meste selv slik at kostnadene holdes så lavt som mulig. Elsker å utfordre meg selv litt :cheerful:
Har laget hus av plast-isboks og skal lage do av isboks også.
Det var visst ikke en liten presentasjon

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne :cheer: