livet etter noa

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Locked
Renathe

livet etter noa

Post by Renathe »

vet ikke hvor jeg skulle poste dette,så det blir her..
etter den fortvilte tråden biting versus aggresivitet,tenkte jeg å komme med en oppdatring.
skulle kommet tidligere,men jeg har ikke hatt særlig lyst til å poste noe her..

dagene etter noa var vanskelige.
jeg tilbrakte mesteparten av tiden med rottene.
de var en usedvanlig god trøst!
det var godt å endelig kunne gi de den oppnerksomheten de trengte.
når noa var i live gikk det mye tid på å jobbe med han.
det er også utrlig godt å kunne ha disse tre rottene,de er gode og til å stole på.
og det har vært gdot å bli kvitt frykten for når neste bitt eller angrep kommer.
de virker som rottene slapper mer av,og de har blitt roligere.
så nå skal det ikke introduseres noen flere for flokken min.
nå skal d få bli gamle sammen.
jonas er snart et år nå,ting har god så fort.
nå håper jeg bare at de holder seg friske og lykkelige.
dagen etter noa ble avlivet var vi hos dyrlegen for en liten helsesjekk på alle tre.det vr en koselig dag.vi tok buss,spiste lunsj sammen,gikk tur i parken og koste oss veldig den dagen.
dyrlegen ble så overassket,hun syns de var så rolig og kosete.
jeg skulle bare klappe de litt mens veterinæren hentet noe i naborommet og alle tre sovnet i enn stor ball på bordet:)
de er så tillitsfulle og gode :rat:
så jeg må si at tiden etter noa har vært vanskelig,men også ganske fin.
og det er veldig godt å se at rottene endelig kan slappe av,kose seg og få den oppmerksomheten de bør ha.
jeg angrer ikke på avgjørelsen og jeg kan garantere at jonas,fivel og helmet er enige.
jeg vil nok en gang takke for den hjelpen og støtten jeg fikk :)

Roger&Ingrid
Gammelrotte
Posts: 2360
Joined: 06 Jun 2004, 15:36
Location: Trondheim
Contact:

Post by Roger&Ingrid »

Så godt å høre! Det høres ut som om du definitivt gjorde det rette for flokken din, så fint at de har det bra sammen.

Hele rottegjengen her sender hilsener. :leftrat: :leftrat: :leftrat: :leftrat: :leftrat: :rightrat: :rightrat: :rightrat:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Så fint å høre, Renathe! Kos deg med rottene, og jeg håper du ikke gruer deg for å spørre igjen her dersom du lurer på andre ting.

Renathe

Post by Renathe »

takk:)
nå er alle her hos oss fornøyde ihvertfall:)

anita
Gammelrotte
Posts: 2716
Joined: 13 Feb 2004, 19:23
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: ullensaker

Post by anita »

Så godt at alt har falt på plass. Trygghet og harmoni er viktig for kropp og sjel - guttene dine nyter godt av de tøffe takene du måtte gjennom. Veldig hyggelig å høre at at alt flyter som det skal nå - for det er ikke alt som kan fixes til fordel for alle til enhver tid. Beste ønsker fra
Anita

Locked