Gå "tur ute med rotta

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Locked
Idamb

Gå "tur ute med rotta

Post by Idamb »

Hei! Jeg har sett bilder og hørt om folk som har med rottene sine ut.. går tur med de på skuldra osv..

Gjør dere det?
Stikker de ikke av.. tørr ikke sånnt jeg :?
Åssen "trener" dere de til å ikke stikke av?

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Mine er så mammadalter at de prøver å komme til meg med en gang jeg setter dem på bakken eller hva det måtte være :rottehode: Men jeg kan ikke stole på at de ikke kan finne på å stikke av, så man må alltid være forsiktig å passe på. Dessuten må det være så varmt at man kan gå i singlett uten å fryse :wink:

Har skrevet en artikkel om det i sommernummeret av GNAG fra i år :)

Tror også at det er diskutert før på forumet, så hvis du leter eller søker så kanskje du finner noe interessant :)

renatsko
Bygger bol
Posts: 506
Joined: 21 Aug 2005, 20:59

Post by renatsko »

Mine likar også å vere med ut. Har aldri opplevd at dei har prøvd å stikke av frå meg, for dei ligg helst i hetta og nyt utsikten. :lol:
Veit ikkje kor tamme rotten(e) dine er, men eg ville ha venta med å ta dei ut til dei var 110% trygge på deg (og sola kjem igjen). :)

Julie Erlandsen
Stjeler søppel
Posts: 739
Joined: 13 Apr 2005, 12:49
Contact:

Post by Julie Erlandsen »

Min datter har en hanne som liker seg under boblejakka.
Julie

Idamb

Post by Idamb »

renatsko wrote:Mine likar også å vere med ut. Har aldri opplevd at dei har prøvd å stikke av frå meg, for dei ligg helst i hetta og nyt utsikten. :lol:
Veit ikkje kor tamme rotten(e) dine er, men eg ville ha venta med å ta dei ut til dei var 110% trygge på deg (og sola kjem igjen). :)

Jeg har ikke rotter nå, men får det snart. Prøvde å ta noen av de jeg hadde før med ut, det gikk jo greit, men jeg var livredd for at de skulle hoppe ned fra meg

Chrizzy
Pinglerotte
Posts: 32
Joined: 13 Nov 2005, 16:49
Location: Stavanger
Contact:

Post by Chrizzy »

hehe, jeg plejde å gå tur med de første rottene mine (R.I.P :( ) de satt bare innenfor jumperen og tittet ut og gjorde ikke mye av seg. Hadde derimot et par hunnrotter som jeg ikke stolte nok på til å ta dem med ut. Tror det er lurest å begynne å gå turer med dem inne, går dette helt fint er det ingenting i veien for å ta dem med ut på tur :wink:
¨*Christine*¨

Locked