NTF föret og Beekay vs Yesterday News?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Locked

Hva slags strø bruker du?

Poll ended at 25 Jun 2004, 22:47

Yesterday News
4
20%
Yesterday News
4
20%
Beekay
2
10%
Beekay
2
10%
Sagflis
0
No votes
Sagflis
0
No votes
Strimlet avispapir
4
20%
Strimlet avispapir
4
20%
 
Total votes: 20

Kine M

NTF föret og Beekay vs Yesterday News?

Post by Kine M »

Hei!

Etter My sin lille hendelse med at hun satt i halsen, bestemte jeg meg for å gå over til RM1 föret, siden det er blitt anbefalt her og faktisk er veldig rimelig. Kan noen som bruker det fortelle meg litt mer om det? Liker rottene det? Har nemlig kjøpt sånn fancy dyrlegeför en gang før, og da endte det med at rottene bare spiste halvparten av föret. De valgte seg ut de mest estetiske bitene :-x

Også er det en ting til jeg lurer på.. Hva vil dere anbefale av Yesterday News og Beekay? Selv bruker jeg Yesterday News, men synes ikke det har så altfor bra sugeevne.. Drev nemlig å lurte på om jeg skulle bestille Beekay strøet i samme slengen...

Vennlig hilsen Kine, Vesla og My

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

RM1 består av like biter så rottene får ikke plukket ut det de liker best, men de får i seg den næringen de skal ha. I en tilvenningsfase bør man derfor ikke tilby rottene så mye annet, slik at de får for mange valgmuligheter. Mine rotter har spist dette fôret i ett år og de elsker det... Jeg har bare gode erfaringer med det!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Tilslutter meg Melody her, alle mine rotter er veldig glade i foret. Har hatt en enkelt som var skeptisk til å begynne med, men når hun fikk smaken for det (les: ikke fikk noe annet istedet de første dagene) så godtok hun det. Nå er hun først i matskålen når den blir fylt :)

Henriette

Post by Henriette »

Jeg bruger stadig hør strøgelse...

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Jeg bruker Yesterday´s news for det meste ,ellers bruker jeg også boi strø en skjelden gang .

pointless

Post by pointless »

newspaper! :)

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Post by Topolinis »

Her går det på avis,
i massevis! :D
Mvh Ida S. Eggen

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Emidarja: Fikk du med deg noen klumper RM1 i går eller tok du dem ikke med deg?
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Locked