Kan gi rottene dette?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Locked
Siva

Kan gi rottene dette?

Post by Siva »

Jeg bare lurte på om d er farlig å gi rottene sine en liten sjokkolade bit hver en svært sjelden gang?

Synes d er så koselig å dele men vil ikke dele før jeg vet ordentlig om d er farlig eller ikke! så hva sier dere... :sol: :pir: :konge: :thu: :bravo: :dro: :rat: :geek: :x :twisted: hehe

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Vi har allerede snakket om dette i en annen tråd.

Se her: http://tamrotter.com/forum/viewtopic.php?t=373
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Siva

Post by Siva »

Jaja sorry da, kunne ikke jeg vite dah....uff a meg da Melody du er så hårsår, :pir:

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

Det er ikke snakk om å være hårsår her.. det er snakk om at forumet blir kjedelig og uintressant, og det tar stor plass om de samme tingene skal diskuteres om og om igjen. Det var det der med unødvendig posting og sånn vet du. :roll:
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

Siva

Post by Siva »

Greit..... Det skal ikke skje igjen nokk en gang, sorry meg da..... men melody sier jo at jeg ikke kan skrive ditt og datt fordi dem er er brukt i forumet før, men det er mange som skriver om og om igjen, hvilket for som egner seg, og da kjefter hunn ikke, å beklager, det er vel ikke å kjefte heller...tenkte meg det ja, Melody ditt og Melody datt, og Melody ned av stolen datt :-( uff......møkk lei av at Melody alltid sier at jeg må være saklig, er jo saklig jo... Jeg svarer bare på det jeg kan og vet om mine rotter, er det galt?......... Greit for denne gang, men jeg gidder ikke skrive stort mer når Melody alltid sier at det er FEIL ! :evil:

Siva

Post by Siva »

Greier dere å svare på dette, så er dere med på hva jeg mener, ikke? nei så dr** og D** dah....møkk lei..............MØKK LEI

Siva

Post by Siva »

Dere mååå ikke svare men det hadde vært morro å sett hva dere mente om dette! Skulle egentlig lagd eget tema om dette, men gjett tre ganger hvem som hadde kjeftet først..... MELODY kjerringa.....uff

Siva

Post by Siva »

Nå driter jeg i hele forumet, det er jo bare kjefting her av Melody her, så kaste meg ut om dere hvil, jeg går frivillig ut herfra. :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :!:

Siva

Post by Siva »

Jeg ser det er mange som har sett men ikke rørt her, gidder dere ikke å svare fordi jeg ikk er som melody sier... "Sakerlig" da eller? ey?

Thaa.......... Drink Up, my hearties YO HO..... Yo Ho Yo Ho a pirat life for meee......... :pir:

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Ja noen måtte jo ta det opp.... :twisted: jeg er både enig og uenig med dette..... :roll:

Amanita

Post by Amanita »

Nå skal ikke jeg prate negativt om noen..

Men mitt synspunkt:

Et diskusjonsforum er et diskusjonsforum, og er et event som skjer i dag, og ikke for ti uker siden. Et forum kan fungere som et arkiv, men likevel så blir det brukt til diskusjon "i dag".

Etterhvert som forum vokser, så vil det nok bli en del saker av samme tema bli diskutert i flere tråder, og når man begynner å få litt stor størrelse på et forum, så vil det etterhvert også bli vanskelig for brukeren å finne frem til det riktige svaret.

Jeg ser ikke noe negativt i at spørsmål blir gjentatt. Skal man til stadighet referere til "det er blitt diskutert tidligere, bruk søkefunksjonen!", så kan man like gjerne heller sende brukerne videre til Google, da "alle" svar finnes derfra likevel.

Cowgirl

Post by Cowgirl »

Jeg forstår egentlig ikke helt hva som er problemet her... Melody prøver jo bare å få en litt bedre oversikt her, det er jo litt dumt hvis det finnes 5 tråder som handler om akkurat det samme! Og jeg syns at du overreagerer litt, Siva. Selv om du synes at noe her burde forrandres, må du ikke si negative ting om noen. Det er egentlig ingen grunn til å begynne en krangel her.

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Cowgirl wrote:Jeg forstår egentlig ikke helt hva som er problemet her... Melody prøver jo bare å få en litt bedre oversikt her, det er jo litt dumt hvis det finnes 5 tråder som handler om akkurat det samme! Og jeg syns at du overreagerer litt, Siva. Selv om du synes at noe her burde forrandres, må du ikke si negative ting om noen. Det er egentlig ingen grunn til å begynne en krangel her.

Problemet er at uansett hva Siva sier her , begynner Melody å kjæfte.

Jeg vet alt hva Melody sier til Siva, Siva sier det til meg hver dag....

Jorunn
Klatrer på møblene
Posts: 566
Joined: 12 Feb 2004, 18:17
Location: Oslo
Contact:

Post by Jorunn »

Ladies: Jeg tror denne tråden her er ferdig debattert, hvis noen absolutt vil fortsette denne diskusjonen please bruk PM.

Vi skryter av at vi nesten uten unntak har en hyggelig tone her på forumet her og det har vi tenkt å fortsette med...takk :wink:
Jeg bare lurte på om d er farlig å gi rottene sine en liten sjokkolade bit hver en svært sjelden gang?
Siva: det går helt fint å gi rotta en bitteliten sjokoladebit en veldig sjelden gang :D

Locked