Rotter fra butikk

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Post by torasrotter »

jepp... da er vi endelig enige :bravo:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

er det ikke derfor vi har forum? får å kunne diskutere?
tror alle syntes det er greit at du har egne meninger kikky..
Er enig med tora, jeg har heller ikke sagt jeg skal gjøre dette. men vi alle må komme med ideer :)
å jeg har å skrevet ting å så skiftet litt syn på det etter å lese andres innlegg, er derfår det er greit når mange skriver meninger og synet sitt på saker, for da kan man få litt idder osv..

kan jeg bare spørre hvorfor din mor vil selge dyr da?
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

LILO
Hamstrer mat
Posts: 383
Joined: 01 Nov 2005, 11:34
Location: Sandnes

Post by LILO »

macgyver wrote:RatGirl: ja, da er jeg med. Imazo kan vel kanskje kalles en dyreprodusent. Og det er ikke et sted jeg vil anbefale å kjøpe kjæledyr fra...
Imazo og Tropeimporten er ett og samme sted, så de dyrene du bestiller fra Tropeimporten er dessverre fra Imazo....Hvis du søker på Tropeimporten på nettet, ,får du kun opp Imazo...Har jobba i dyrebutikk selv...

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Post by Matmor »

kan jeg bare spørre hvorfor din mor vil selge dyr da?
Det synes jeg ikke du skal vente at Kikky svarer på :) Det er vel ikke mange som er 100% enige med foreldrene sine, men å si noe ufordelaktig om familien for fremmede blir sjelden sett på som god skikk ;)

(Mor til tre barn i puberteten :mrgreen: )

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

selvfølgelig, det var derfor jeg spurte om jeg kunne spørre... bare tenkte siden di jobbet sammen osv... så jeg bare lurte:)
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

kriwin
Stjeler mat
Posts: 68
Joined: 06 Feb 2007, 00:47
Location: Tromsø

Til Kikky

Post by kriwin »

Vil bare si at jeg synes det er flott at du ikke "dumper" usolgte rotteunger i nærmeste dyrebutikk. Jeg kjøpte mine rotter fra dyrebutikk to dager etter at de kom fra oppdretter og de var ikke tamme. Jeg tenkte at siden de kom rett fra oppdretter så var det greit, dyrebutikken var på en måte bare et mellomledd. Men oppdretteren kan ikke ha vært veldig seriøs for rottene var veldig sky da jeg fikk dem. Neste gang skal jeg finne en seriøs oppdretter, kanskje deg ;)
R.I.P. Bianca, Dr. Jekyll, Ms. Hyde, Honey, Luna, Gaia, MayDay og Jinx

Post Reply