Rottemaskot

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Støkke

Rottemaskot

Post by Støkke »

Hei Alle sammen :D
En stund siden jeg har vært her nå. Alt bra med alle oss :sol:

:leftrat: Fikk et spørsmål fra Skien kommune om jeg hadde lyst til å stå foran ca opptil 30 barn og 30 voksne å vise fram Ronja og Musa og fortelle litt om hvordan det er å ha rotte. :rightrat:
Dette gjelder 29 Mars. Er en Lørdag.
Det er rottenes år iår og siden Rufus har rotte som maskot håpet de jeg ville komme.

Er det noen andre som bor i nærheten av Skien, eller litt lengre unna, :hm: som vil være med :?: "forestillingen" er i Skien bibliotek halv 1 til halv 2. Hvis det er nødvendig så lenge.

Rottenusser fra Ronja og Musa

h3gzi
Hamstrer mat

Post by h3gzi »

Jeg bor vanligvis i porsgrunn, men studerer nå i arendal. Vet ikke hvordan det er med den helga, om jeg skal hjem..
Men hva kunne jeg evt gjort?
http://www.h3gzistamrotteri.de H3gzi's og Anexet's oppdrett.
- oppdatert 2 desember 2009
- sjekk på velkomstsiden

Mail: h3gzis@h3gzistamrotteri.de

Nemo
Alfatryne

Post by Nemo »

Åh, det er så utrolig gøy å ha "fremvisning" for unger!

Det er masse du kan gjøre - ta med utskrifter/bilder, bøker med fine bilder i, ta med rottemat og godis som er godt for de, vise frem at de sitter på skulderen din, fortelle om "en dag i en rottes liv", spørsmål og svar - og blir det tid til overs, få ungene til å stille seg på rekke og få klappe/holde en av de (rekke er smart, ellers blir det _litt_ mange hender på en gang..). :D

Tok med mine på jobb et par ganger når jeg jobbet i barneskole. Alltid populært (unntatt blant lærerne.. *hehe*).
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com

Støkke

Post by Støkke »

Ja jeg tenkte vi kunne gjøre noe slik. Kanskje ha med en annen rottefarge. Jeg har jo en agouti (Musa) Ronja skal få være hjemme siden hun ikke er bra. Dette tannproblemet hennes.

Post Reply