Nye småttiser

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Nye småttiser

Post by renya »

Eg falt fullstendig for fristelsen...

Flisa innom Kleppestø i dag, og skulle sjå om dei hadde nokre små, men der var det heilt tomt. Hadde egentlig tenkt å stikke innom Oasen, for der var eg sikker på at nokre av søstrene til Klatregris og Mille var, men min kjære sambo ( som driver å lærer å køyre ) og eg fant ikkje heilt vegen, ( -Litt- dårlig vegevner på oss. ) så då fant me ut at eg skulle ta det sjølv i morgon. Men! Vi måtte jo innom Bystasjonen.. så klart... og eg skulle jo ikkje handle der.. men eg måtte jo inn og sjå...

Og der falt eg pladask! Dei nydeligaste små grå? sølvfarga?, dei mest fantastiske underskjønne små krypa eg nokon gong har sett! Men så var det gutter da... og det var jo ikkje -det- eg skulle ha heller.

Uansett, eg sitter no heime med to nye små, gutar, har putta dei i eit stort bur som ser enda større ut med to små inni. ( 7-8 veker gamle. ) Jentene står i buret ved siden av og har "utsikt" ned.
Klatregris har blitt HEILT propell, kjenner nok lukta og veit at det er noko på gong. Blir nok til at eg må flytte eit bur til eit anna rom kanskje om det ikkje roar seg.

Tenkte å slenge opp bilder men finner ikkje kabeldingsen fra kamera, så det får vente. I mellomtida skal eg berre sitte og sjå på nussedussane *smelte*

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

grattis med de små babyene :bravo:
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

ssilje89
Betarotte
Posts: 691
Joined: 19 Oct 2007, 15:55
Location: kristiansand
Contact:

Post by ssilje89 »

morro :bravo:
grattis :D

du må få tatt bilder av de da:)
stikk innom oss på:
www.siljesrotter.webs.com

er ikke helt ferdig med siden enda.

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Post by renya »

Veit jo at det er vanlig å ha gutter og jenter i bur i samme rom, men burde eg skille dei iom at Klatregris er såpass hyper? Tidligare kunne eg best beskrive ho som ein vårkåt unghingst i nærheten av brunstige hopper, men ho -har- roa seg no.

Gutane sit mest enten inne i huset, eller bak det. Får lov til å klappe dei pittelitt så lenge dei sit i ro, og hittil er eg fornøgd med det :]
Gløymde sjølvsagt i oppstandelsen å kjøpe vatnflaske til dei, så dei får nøye seg med ei skål med vatn no, som dei drar avispapir oppi heile tida. Shoppe rottisting i morgon, yay :D

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

så lenge du ikke planlegger bebiser eller har kasterte hanner bør du helt ha guttene å jentene i hvert sitt bur ja :P
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Post by kikky »

mine to bur, et med jenter og et med gutter har bare 10cm i mellom, det hjalp på en veldig hormonell lillen å ha jentene så nærme :)

Linda
Markeringsbehov
Posts: 270
Joined: 22 Jan 2008, 22:31

Post by Linda »

Å, det er så farlig å "bare gå å titte".. hehe! Jeg og samboeren min må alltid innom å se på rottene, men her er det faktisk han som maser mest da, jeg må holde oss i nakkeskinnet! Var det opp til han hadde vi hatt 20 rotter nå.. hehe..Men vanskelig å la vær når man blir så frista.. De er jo så søøøøte :D Gratulerer med to nye!!

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Post by renya »

Dei er jo naturligvis ikkje i samme bur :]

Dei sprengkåte jentene har roa seg masse, og er no rimelig uinteresserte. Er gutane som henger i veggen og vil ut no.
Tar nok ei stund før eg tør sleppe dei "laus", dei er mykje mindre tamme, og spes den eine har litt håndskrekk.


Er eg som må halde meg i skinnet her :p Har heldigvis (?) ikkje så stor leilighet, så bur tar stor plass, og vil jo bli kjent med dei eg har før eg stapper huset fullt av firbeinte. Er godt alle dei sjarmerande nyfødte her på forumet er så langt vekke, ellers hadde det vore vanskeleg å halde seg :D
( Men neste gong blir det nok oppdrettsrotte, uansett avstand. Skal slutte med dyrebutikkhandling... trur eg. )

MiljamJenta
River avispapir
Posts: 987
Joined: 18 Jan 2008, 21:12
Location: Mjøndalen
Contact:

Post by MiljamJenta »

Renya wrote:( Men neste gong blir det nok oppdrettsrotte, uansett avstand. Skal slutte med dyrebutikkhandling... trur eg. )
Det er vanskelig å holde seg unna :lol: Når man ser små øyne som bare lyser opp "kjøp meg, jeg har det ikke bra i dyrebutikken" er det bare så vidt jeg greier å stå imot ;)
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

Post Reply