obs wc

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
andy
Pinky
Posts: 29
Joined: 24 Jan 2008, 04:31
Location: oslo

obs wc

Post by andy »

Bare en liten advarsel, etter en litt "uvenetet" ulykke her hjemme :oops: . Det ER mulig å falle i do, selv med lokket igjen.. :shock: :hm: :oops: Vilje (varvara) har akkurat testa det.. :spy: Jeg har et sånt toalett som henger på veggen, hun må ha krabbet bak dolokket og i mellomrommet i feste og ned i wc.. BIG drama!! Badet, kjøkkenet og gangen er rotte sikkert ommråde.. men dolåkket igjen er tydlig hvis ikke bra nok :shock: Jepp, så da er dere advart.. (Nå skal det sies at Vilje, er en noe større troblemaker en gjennonsnitt rotta da :roll: )
Nå er vi 7 med hale :)

Karen---
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 06 May 2008, 16:51
Location: Nesodden
Contact:

Post by Karen--- »

Uff da :shock: Ja, det skal jeg huske på! Tror det er flere rotter det har skjedd med, tror jeg kan huske at Siv sin rotte gjorde det under et bad en gang! ;) Huff, huff, men det er jo bare sånt som skjer :P
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09

MiljamJenta
River avispapir
Posts: 987
Joined: 18 Jan 2008, 21:12
Location: Mjøndalen
Contact:

Post by MiljamJenta »

Oy :shock: Rart at hun greide å opne lokket selv (det må ha vert i plastikk?):roll: Da skal jeg passe på når rottene er på bade heretter;)
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Post by renya »

mm, skummelt

Finnest det ikkje ein sånn "barnesikringavdass" dings, eller har eg drömt igjen?

andy
Pinky
Posts: 29
Joined: 24 Jan 2008, 04:31
Location: oslo

Post by andy »

Hun har ikke åpnet lokke selv, for det er av porselen.. så eneste forklaringa er det melomrommet som blir bak på festet og doringen (på henge toalett) Nå er hun i allefal badet :smack: godt og fin og ren igjen :mrgreen: ..mens jeg er noen dype rotte klor rikere :smack:
Nå er vi 7 med hale :)

renya
Webmaster
Posts: 966
Joined: 14 Apr 2008, 01:18
Kjønn: Kvinne
Location: Austafor sol og vestafor måne

Post by renya »

Oida, wannabe-kloakkrotte altså.


Eg er innehaver av Bergens minste toalett, dassen står omtrent oppi dusjkabinettet, så eg slipper ikkje mine inn der, men skal huske det til neste bolig :D

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

:shock: oi da stakars liten liten, takk for advarselen, skal holde ett godt øye med de når de er ute, heldigvis så sitter jeg for det meste på do låkket selv :lol:
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Woodgirl
Stjeler søppel
Posts: 752
Joined: 12 Dec 2006, 17:49
Location: Oslo

Post by Woodgirl »

Bra å tipse andre om at rotter er nesten altfor flinke til å komme seg igjennom og oppi nesten alt. Dessuten kan det går megaraskt for en rotte å dykke og komme gjennom hele S-låsen på et toalett.
Lufter man tottene på badet pass godt på. ;)
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

Randi
Betarotte
Posts: 431
Joined: 26 Feb 2006, 15:27
Location: Oslo
Contact:

Post by Randi »

:lol: Vilje altså. For ei dame! Er blitt merkbart roligere her etter at hun reiste.. :mrgreen: Godt å høre at det gikk bra, det kunne jo endt mye verre.

Post Reply