Din alder..?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

millyrottelove
Sover i do
Posts: 230
Joined: 25 Nov 2008, 16:36

Re: Din alder..?

Post by millyrottelove »

Så bra, da er jeg ikke alene:D
Hilsen...
Meg og mine to små, Mille og Luna<3
13 år!

Nicole
Stjeler mat
Posts: 53
Joined: 27 Jul 2009, 20:22
Contact:

Re: Din alder..?

Post by Nicole »

Vel, jeg er 21 :D Og jeg ser ingen problemer med å ha rotter som hobby :lol:
Hilsen Nicole, Remy, Spinky, Arthur, Celica, Tott, Lotta og Minnie + Tre små hærligheter! (Ole, Dole og Doffen!)
Se: http://www.rottatouille.webs.com

millyrottelove
Sover i do
Posts: 230
Joined: 25 Nov 2008, 16:36

Re: Din alder..?

Post by millyrottelove »

Hehe, det er jo bra :D Mest sannsynlig kommer jeg til å ha rotter så lenge jeg lever ;) Neida, men hvertfall en GOD stund til :bravo:
Hilsen...
Meg og mine to små, Mille og Luna<3
13 år!

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Din alder..?

Post by wollf »

er 24... elsker de små. de er ikke bare en hobby, men min meditasjon

MereteAH
Pinky
Posts: 24
Joined: 31 Aug 2009, 23:45
Location: Trøgstad

Re: Din alder..?

Post by MereteAH »

Artig tema, og her sitter jeg som ny rotteeier på 51 ÅR!! Kjærligheten til DYR, respekt for alt levende og interesse for dyrs atferd, språk og læring har for min del ikke noe med alder å gjøre. Syns også det blir begrensende for meg i hvertfall, og bare like èn art - jeg har vært glad i dyr hele mitt liv og har hatt hunder, katter, hest, høner, gjess, hamster i forskjellige perioder i livet. Nå, endelig rotter, som skjedde ved en tilfeldighet, fordi jeg ble spurt om å overta to som skulle avlives. Plass og tid har jeg, så det var lett å si ja. Egentlig tilfeldig hvilke dyr man blir mest opptatt av, eller får sjans til å lære om og bli kjent med. Eller kanskje det ikke er tilfeldig, men snarere styrt av boforhold, arbeid, omgangskrets osv. Vet ikke, men er man glad i dyr, så er man glad i dyr, og dette er jo del av ens personlighet. Ettersom man blir eldre, har man fått mer erfaring med dyr, lært mer, interessen har "satt seg" og det å ha dyr er en livsstil. Jeg for min del trives best med dyr rundt meg, de er mine kamerater da jeg er hjemme sammen med dem hver dag. Særlig hunder og rotter blir kamerater, da de er intelligente og lett lærer seg ting, ved hjelp av positiv forsterkning. Jeg er veldig takknemlig for at jeg har fått rotter inn i mitt liv nå, såpass sent, for bedre sent enn aldri!
MereteAH

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Din alder..?

Post by tantepose »

Hehehe,da er vi nesten kullsøsken,51 jeg også! :bravo: Og elsker alle dyr og ikke minst respekterer dem! :akt: Vi er jo et dyr vi også,og har muligheter til å hjelpe våre artsfrender på forskjellig måte!Har bestandig vært fasinert av rotter,(helt siden jeg gav dem egg i hønsehuset... :geek: ).Hadde et nært forhold til både høns,(liker kos),sauer,(artige dyr),hester og kyr,(kyr er elskverdige og følsomme og knytter seg sterkt til flokken sin og menneskene sine! :( )Savner dem inderlig! :cry:
Og så har vi hatt katter og hund hele livet mitt.De står mitt hjerte nært,på hver sin måte.<3<3<3
Så i 2006 falt min første bløte,tillitsfulle "møss" i hendene mine,men da hadde jeg kost meg lenge på NTF! ;) Det viktigste for meg var at de ikke behøvde å være innestengt i et bur hele tiden!Og nå er
aldri mitt bur lukket,taket er tatt av også og erstattet med en halvplate,hus og pledd.
De er verdens beste venner! :bravo: Men det er fryktelig vondt å tenke på statusen rotter har i samfunnet,og hvordan de blir behandlet! :cry: Derfor er det kjempeviktig det vi gjør her,og at vi prøve å spre det! :D
Alder har ingen betydning,hjerter som banker for dyr får ikke skrukker! :rottehode:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Lyngrottene
River avispapir
Posts: 995
Joined: 29 Jun 2009, 21:38
Location: Rygge/Moss
Contact:

Re: Din alder..?

Post by Lyngrottene »

Vi er 25 og 26, straks ett år eldre begge 2 :)
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: Din alder..?

Post by Larm »

Jeg er nå 33 år :evil:
Liker ikke å bli eldre, ikke kroppslig i hvert fall. Hadde vært kjekt å være evig ung :bravo:
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Pippi
Omegarotte
Posts: 138
Joined: 15 Aug 2009, 00:06
Location: Sandnes

Re: Din alder..?

Post by Pippi »

Jeg er 26år, fikk mine første rotter da jeg var 25.
Nå har jeg lyst på flere :bravo: !!!
Hvil i fred Ludde, Todd, Kopper, Joppe, Elling, Vetle og Knertleif

Itchigo
Alfatryne
Posts: 1643
Joined: 03 Nov 2008, 21:50
Location: Bergen, Nattlandsfjellet
Contact:

Re: Din alder..?

Post by Itchigo »

14 :konge: og 4 (!!!!) rotter
Aurora

Battis
Stjeler mat
Posts: 85
Joined: 13 Aug 2009, 21:22
Location: Oslo

Re: Din alder..?

Post by Battis »

12 :oops: + 4 herlige gutter :D
Rosita & Lupita

Itchigo
Alfatryne
Posts: 1643
Joined: 03 Nov 2008, 21:50
Location: Bergen, Nattlandsfjellet
Contact:

Re: Din alder..?

Post by Itchigo »

Det er bra med flere unge på forumet og! :bravo:
Aurora

Tellus
Sofaspiser
Posts: 155
Joined: 17 Aug 2009, 17:01

Re: Din alder..?

Post by Tellus »

Jeg er også 14 :geek:

heidiii
Betarotte
Posts: 683
Joined: 11 Jan 2008, 13:24
Contact:

Re: Din alder..?

Post by heidiii »

Jeg er 24. Tenker egentlig ikke på rottene som en hobby, de er en del av familien, og jeg tenker jo ikke på samboeren min som en fritidsinteresse... :geek:

lucas
Stjeler søppel
Posts: 830
Joined: 19 Sep 2007, 17:01
Location: Oslo

Re: Din alder..?

Post by lucas »

Rottene er helt klart en del av familien :D Jeg er forresten 15 år. Er kjempe glad i alle slags dyr egentlig!

Post Reply