noen med katt og rotter?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

BabyLizz
Stjeler søppel
Posts: 765
Joined: 14 Oct 2008, 19:14
Location: Møre & Romsdal

Post by BabyLizz »

Jeg har to katter og to rotter:) Den ene katten bryr seg ikke i det hele tatt, men den andre katten får ikke være i rommet. Tequila ser ut som hun har tenkt å drepe rottene, mens Suzie enser dem knapt nok et blikk. Suzie ligger også i sengen min om natten uten å gå bort til buret:)

To hunder har jeg også, og de elsker å leke med rottene:) Amigo og Felix bruker Poppy og Akira som klatrestativ^^,

Tonje!
River avispapir
Posts: 875
Joined: 12 Feb 2004, 22:22
Location: Bærum
Contact:

Post by Tonje! »

Hun jeg skal flytte sammen med til sommeren har katt. Jeg håper det går greit :) Hun har hatt rotter før mens hun hadde den katten, og den brydde seg ikke stort. Og jeg håper på at rottene vil lære seg å ignorere katten, de vil jo vokse opp med den og da er det kanskje lettere at de venner seg til den, enn om de ikke hadde møtt katter før de ble voksne. Unger preges jo lettere :)
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

ostepopp
Pinky
Posts: 29
Joined: 20 Dec 2005, 01:11
Location: Minnesund / Akershus
Contact:

Post by ostepopp »

Jeg har også katter og rotter. de går fint. Kattene var veldig interesert når rottene kom i hus men ikke så mye nå lengre. Kattene var små når rottene kom
Dyreelskeren fra Alta.
Kan ikke leve uten dyr.....

Hilsen meg og vennene mine

utyske
Sofaspiser
Posts: 161
Joined: 19 Aug 2007, 19:02
Location: Vestfold.

Post by utyske »

Konrad har aldri brydd seg om verken rotter eller chinchillaer, og han sover ikke hos meg om natta, til og med.

Post Reply