Rotte- messer/show/samling osv.

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Karen---
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 06 May 2008, 16:51
Location: Nesodden
Contact:

Post by Karen--- »

Ja, herregud, nå er det jeg som tuller her :lol:
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09

BabyLizz
Stjeler søppel
Posts: 765
Joined: 14 Oct 2008, 19:14
Location: Møre & Romsdal

Post by BabyLizz »

Hahahaha! :P

Ida
Betarotte
Posts: 628
Joined: 16 May 2006, 15:15
Location: Trondheim

Post by Ida »

Jeg og lærerne mine på Øya VGS lekte litt med tanken om å arrangere skikkelig rottefest/utstilling på skolen! Kan kanskje eventuelt bli neste år en gang, når vi har et lokale ledig. Det hadde vært kjempegøy!! Er jo kanskje muligheter for overnatting på skolen og, om dette skjer i sommerferien. Vi får se hva tiden bringer ;)

BabyLizz
Stjeler søppel
Posts: 765
Joined: 14 Oct 2008, 19:14
Location: Møre & Romsdal

Post by BabyLizz »

Det hadde vært skikkelig kult! Dere måååå gjøre alvor av det :D

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Post by wollf »

er elverum mulig... er jo mellom oslo og trondhjem. går buss, og tog

Ailani
Alfatryne
Posts: 1950
Joined: 27 Apr 2005, 19:13
Location: Asker, Akershus
Contact:

Post by Ailani »

Også går det jo ann at de som bor nærme Trondheim samles der og de som bor på østlandet samles der :) Så blir det mange små samlinger også ;)
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Post by wollf »

ja:) har så lyst å møte andre rotteinteresserte, er ikke så mange av vennene mine som er så glade i dem:(

BabyLizz
Stjeler søppel
Posts: 765
Joined: 14 Oct 2008, 19:14
Location: Møre & Romsdal

Post by BabyLizz »

Kjempegøy! Jeg har heller ikke så mange venner som liker rotter, men de fleste har fått opp øynene for dem ettersom du omtrent aldri ser meg uten en eller tre rotter på skuldra! :D

Hadde vært så utrolig gøy å kunne komme på et sånt møte! Tror Amigo hadde elsket det.. Han er så glad i å utforske, og liker skikkelig godt å bli med på butikker :D

Borgir
Stjeler mat
Posts: 65
Joined: 09 Jul 2007, 23:19
Location: Lillestrøm

Post by Borgir »

Samme her... Typen og jeg får ikke besøk engang på grunn av rottene, for de bor jo sammen med oss i stua. :hm:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Post by wollf »

supert. da sjekker jeg ut mulighetene her. er mulig å ta det hos meg da jeg har god plass, flere senge plasser og eget lekerom til rottene da. men kan høre hva som er av interesse. hva er fok villig til å betale da??? og er noen interessert i en liten fest på kvelden hvis vi finner en god plass til rottene??? har en del ledige bur her da

Karen---
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 06 May 2008, 16:51
Location: Nesodden
Contact:

Post by Karen--- »

Ja, jeg er kjempe interessert! :) Men ang penger er jeg ikke sikker, det kan kanskje noen andre komme med forslag om? :lol:
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09

Beate
Markeringsbehov
Posts: 276
Joined: 05 Sep 2008, 12:21
Location: Trondheim

Post by Beate »

Jeg kunne også tenkt å bli med på en slik rottefest :D Det som er problemet er at økonomien er ikke den beste for tida, så å reise langt som f.eks nedover til Oslo blir litt hardt :(

Stemmer for den på Øya Vgs jeg :D Der kjenner jeg mange av lærerne også så det hadde blitt skikkelig koselig ;)
Beate, Frøken, Fiona, Tuva, Rottella og Che :)

Jente, 20 år

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Post by wollf »

blir nok ikke mer enn kanskje 50 kr for sove plass, mat kan man kjøpe felles og drikke selv:P men er plass til meg også da. de 5 første som spørr feksempel:P hehe... vet om et billig lokale som man kan disponere til noe sånn her:)

Plastpose

Post by Plastpose »

Beate wrote:Jeg kunne også tenkt å bli med på en slik rottefest :D Det som er problemet er at økonomien er ikke den beste for tida, så å reise langt som f.eks nedover til Oslo blir litt hardt :(

Stemmer for den på Øya Vgs jeg :D Der kjenner jeg mange av lærerne også så det hadde blitt skikkelig koselig ;)
Dette må jeg si meg enig i! Jeg bor et lite stykke utenfor Trondheim, så rottetreff på Øya hadde vært kuult!
Selv om det hadde bare vært vi to xD

BabyLizz
Stjeler søppel
Posts: 765
Joined: 14 Oct 2008, 19:14
Location: Møre & Romsdal

Post by BabyLizz »

Vet ikke om det er så mange i Ålesund-området her, men om det er noen som vil hit så kan jeg sikkert ordne med det :D Foreslår fordi jeg har SINNSYKT lyst å bli med på noe sånt, men har det slik for tiden at jeg nesten ikke kan reise..

Post Reply