Hva heter det?

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Locked
Sedra
Bygger bol
Posts: 454
Joined: 24 Aug 2004, 21:12
Location: Nedre Eiker, 22år

Hva heter det?

Post by Sedra »

Jeg så en stor rung hul rubd ball lignende sak i dyrebutikken. Det var en sånn greie som man putta gnageren inni, så kunne den løpe rundt, og da kan den ikke gnage på noe. Er det noen som vet hva det heter?

Jorunn
Klatrer på møblene
Posts: 566
Joined: 12 Feb 2004, 18:17
Location: Oslo
Contact:

Post by Jorunn »


Ariadne

Post by Ariadne »

tror hun mente en slik rund plastikkball som man kan putte små gnagere slik at de kan løpe "fritt" på gulvet.. :) man finner en slik en via noen linker her og evt dyrenett..

Sedra
Bygger bol
Posts: 454
Joined: 24 Aug 2004, 21:12
Location: Nedre Eiker, 22år

Post by Sedra »

Ja det er en sånn plastikk ball. Ganske smart å ha en sånn hvis rottene ikke vil at ledningene skal være hele....

Skaubytroll
Alfatryne
Posts: 1741
Joined: 12 Feb 2004, 20:29
Location: Enebakk

Post by Skaubytroll »

Putter man dyret inni, også kommer den seg ikke ut igjen? Jeg syns ikke det hørtes så koselig ut.. hva gjør rotta hvis den blir sliten, og ballen bare ruller videre? Kan ikke løpe rundt og rundt hvis den er sliten..

Kan noen forklare meg denne tingen litt bedre??
Skaubytrollets rotteri
NTF Nettbutikk
Mat og strø av ypperste kvalitet.

9na

Post by 9na »

Mine har en slik ball,men er bare Milo som liker å løpe som en villmann rundt i huset inni den hehe,Pondus vil ikke inni,mens Milo virker ut til å syns det er veldig artig.

Sedra
Bygger bol
Posts: 454
Joined: 24 Aug 2004, 21:12
Location: Nedre Eiker, 22år

Post by Sedra »

Skaubytroll wrote:Putter man dyret inni, også kommer den seg ikke ut igjen? Jeg syns ikke det hørtes så koselig ut.. hva gjør rotta hvis den blir sliten, og ballen bare ruller videre? Kan ikke løpe rundt og rundt hvis den er sliten..

Kan noen forklare meg denne tingen litt bedre??
Hvis rotta slutter å løpe, stopper ballen å rulle.

Sedra
Bygger bol
Posts: 454
Joined: 24 Aug 2004, 21:12
Location: Nedre Eiker, 22år

Post by Sedra »

9na wrote:Mine har en slik ball,men er bare Milo som liker å løpe som en villmann rundt i huset inni den hehe,Pondus vil ikke inni,mens Milo virker ut til å syns det er veldig artig.
Hvor er det du fikk kjøpt den? Jeg har bare sett det en gang..

9na

Post by 9na »

Kjøpte den på en dyrebutikk her i byen,i kr,sand

Locked