Når rotta blir alenerotte.. (treffe andre artsfrender)

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Post Reply
tronni
Stjeler mat
Posts: 61
Joined: 11 Jun 2008, 23:57
Location: sandnes
Contact:

Når rotta blir alenerotte.. (treffe andre artsfrender)

Post by tronni »

Er det noen som har alenerotte som møtes og sosialiserer seg med andre rotter?

Jeg har nå mistet to rotter, og har to igjen. Dessverre har Pom Fri kreft flere steder, og det kan være hun må ta kvelden snart hun også : (

Jeg vil gjerne at min siste rotte skal ha kontakt med artsfrender. I den anledning lurer jeg på om noen i samme situasjon møtes iblant for å sosialisere rottene sine?

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Post by Larm »

Anbefaler enten at du får 2 unge nye eller at de som den skal sosialiseres med er unge slik at det er mindre fare for konflikter :D
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

tronni
Stjeler mat
Posts: 61
Joined: 11 Jun 2008, 23:57
Location: sandnes
Contact:

Post by tronni »

Med mindre jeg skal ha rotter hele livet mitt, må det på ett eller annet tidspunkt være slik at den siste blir en alenerotte.

Jeg er bestemt, av prinsipp og hjerte for dyreliv, på at dersom jeg tar ansvar for et dyr, skal jeg ikke frata meg det, med å f.eks. gi det bort. Jeg er usikker på hvor jeg er om 2 år; og med mindre jeg er sikker på at jeg kan gi en rotte et godt liv, vil jeg ikke påta meg det ansvaret.

Så en eller annen gang har jeg en alenerotte. For rotta sin del, kunne det vært gøy å truffet noen andre med rotter, om hun vil det selv da : ) :rottehode:

SunShine:)
Hamstrer mat
Posts: 394
Joined: 12 Oct 2008, 20:55
Location: ski, oslo
Contact:

Post by SunShine:) »

Hvor gammel er hun? av interesse :)
- Hilsen Amy og 3 små med hale(: <3

www.amystotter.webs.com (under oppbygging)
17 år

tronni
Stjeler mat
Posts: 61
Joined: 11 Jun 2008, 23:57
Location: sandnes
Contact:

Post by tronni »

Snart to år. Men visst du hadde sjekka profilen min, hadde du funnet ut at mine to bor i Sandnes/Stavanger ;)

Post Reply