jeg har blodsprut oppover armene, på de hvite teppene i sofaen, på klærne .... og lisa stakker ser jo ikke ut, for hun har jo klint seg inn i dette selv.
Ringde ganske så hysterisk til veterinærvakten - som foreslo bandasje . Hvordan setter man på bandaske på en bitteliten bakfot, på en sprellende rotte??

Så jeg har nå sittet og tviholdt henne, og klemt papir rundt foten for å stoppe blødningene. Nå ligger hun i et plast sykebur, på håndklær og tørkepapir, og er ganske utslått. Tanken er å begrense henne så hun ikke får klatre eller herje noe som kan få det til å blø igjen. Og så er det rent, så hun ikke får bakterier på seg.
Så nå håper jeg at det roer seg i løpet av natten og at jeg ikke finner en død rotte som har blødd i hel i morgen :sjokkert:
men fy søren altså så mye blod som kom !!!! jeg ble skikkelig redd en stund ....
Nei søren, nå har hun blødd igjen , MASSE .... det ser iallefall masse ut på tørkepapiret . :trist:
Noen som har opplevd avrevet klo før og kan berolige meg, eller komme med noen råd???