Henry har lungebetennelse, og jeg fikk Baytril tabletter, han skal ha en halv tablett daglig. Og dyrlegen anbefalte å knuse den og ha den i biola.
Men, Henry er ikke særlig interessert i biolaen, og siden tabletten er så utrolig liten, aner jeg ikke hvor mye han egentlig har fått i seg.
Har dere noen andre råd?
Trenger råd
Moderator: Moderatorer
Trenger råd
Tina og englehalene :rottehode:
R.I.P Bailey, Oscar, Oliver, Smestad, Felix, Buster og Henry
Re: Trenger råd
Jeg blander i marsipan.Ca. en ert.
Majones funka supert
Så bra :cheer:Tiannina wrote:Majones funka supert
Hos meg kan nesten baytrilen ligge knust på toppen av majonesen, så lenge det er majones der :nottelling:
Hehe :giggle: Jeg blanda det litt inn jeg, og Henry kasta seg over det :cheer:MissGuardian wrote:Så bra :cheer:Tiannina wrote:Majones funka supert
Hos meg kan nesten baytrilen ligge knust på toppen av majonesen, så lenge det er majones der :nottelling:
Så bra :cheer:Tiannina wrote:Hehe :giggle: Jeg blanda det litt inn jeg, og Henry kasta seg over det :cheer:MissGuardian wrote:Så bra :cheer:Tiannina wrote:Majones funka supert
Er så greit når de tar medisinen sånn.. Jeg kan i alle fall bare glemme det hvis det er flytende baytril..
Ja det er mye lettere Har krangla en del med dem før, når jeg har fått det flytende >_<
Huff... flytende meisin er noe herk... skal gi 0.8 ml to ganger om dagen i fem dager jeg... ingen enkel oppgave. Men hun tåler de og takler det, selv om hun stritter litt....Skulle ønske jeg fikk tabletter til min lille venn. GOd bedring om han fortsatt er syk.