Lotta mi, begynte først å få mye rødt rundt øynene og nesa, og nøys mye. Var hos dyrlegen og han sa at det ikke var noe alvorlig. Øver helga ble det ikke no bedringer og fikk skriv ut medisin for lungeveis infeksjon. Så ble hun værre og værre, klarte så vidt å gå, spiste veldig lite mat og drakk nesten ikke vann. Dro til dyrlegen igjen, sa at jeg sku stoppe på medisinene og ga henne saltvann sprøyte. Stoppa med medisinene, pluss at jeg tok saltvann på øynene hennes og mata henne med vann og ga henne babymat. Pga babymaten satt maten seg fast i pelsen henne over natta. Vaska henne hverdag med varmt vann, men var veldig vanskelig og fjerne det. Etter noen dager ble hun sterkere og tudde ho var på bedringens vei. Men der maten hadde festa seg (under haka/hals) Begynte det å dette av men pelsen forsvant den også, så har denne dannet mange sorte flekker, som jeg aldri har sett. Det røde rundt øyene og nesa forsvant, men ble også sort rundt det ene øyne. Var hos legen igjen, han sa ikke det var noe farlig. men nå lager ho en veldig rar lyd når ho puster og har enda mer problemer med å bevege seg.
Ho hadde også akkurat lus, men det er borte nå, var hos legen for det også.. ska til bake om en uke. men jeg må finne noe ut a det, og det ser ut som han legen ikke veit noe..
Hjelp er veldig bekymra for ho