Er dette normalt?
Moderator: Moderatorer
Er dette normalt?
Når den ene rotten min står i ro (merket det i går) Så vingler hun med hodet til side og til side.Kan det være på grunn av att hun snuser :trist:
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3
Re: Er dette normalt?
Sånn gjør min rotte som har veldig røde øyne (han er albino). Han gjør det fordi han ser veldig dårlig, og trenger å orientere seg med både ører og værhår + det lille synet han har. Min andre rotte som har ikke fult så røde øyne gjør det derimot ikke 

Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
Ja det er en Champagne (røde øyner) :cheerful:
Canta & Baila ❤

Canta & Baila ❤
Pen hun er :cheerful: Det er helt normalt for en champagne-rotte å svaie med hodet for å orientere seg, og samtidig snuse mer for å veie opp for dårlig syn 

Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
Hihi takk.Da vet jeg det også :hiding:
Canta & Baila ❤
Ja begge mine lyse rotter gjør sånn også, champagne, røde øyne. Gunnar som er agouti med sorte øyne gjør det ikke :cheer:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred