Hva feiler Leon?
Moderator: Moderatorer
Hva feiler Leon?
Så nettopp at Leon lå helt slækka ut i buret, virket som han var helt dø i kroppen...jeg tok han ut at d merket jeg at han sikler masse, jeg tror det er sikkel i hvert fall, det er helt blankt og litt seigt som kommer ut av munnen, i tillegg får han noen litt rare sammentrekninger i magen innimellom......etter at jeg tok han ut har han gått litt rundt og både vaska seg og snust rundt, men ble litt skeptisk...kan noen fortelle meg hva grunnen kan være til at han sikler??? Han lagde også noen rare gurgle/surkle lyder, men det kan være pga siklet, han gjør det ikke nå lenger......
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Coel<3
Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3
Re: Hva feiler Leon?
kanskje han har noe som irriterer der ja...jeg har prøvd å skikke i halsen, men klarer ikke å se noe....han sikler fortsatt, men virker ikke syk på noen måte utenom litt roligere, slappere enn vanlig....
Coel<3
Coel<3
Høres ut som noe i halsen ja.Går det bra nå? :sjokkert:
Har ikke sett han sikle eller trekke sammen magen noe mer på en liten stund nå, han ligger å sover i sofaen her, så regner med det var noe som satt i halsen. Skal følge med på han resten av kvelden og i natt =)
Coel<3
Coel<3
Har opplevd dette når noen rotter har hatt masse smerter.
Da har de hatt brekninger og masse slim har kommet ut
Da har de hatt brekninger og masse slim har kommet ut

Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg hadde med Leon inn på soverommet og lot han være med meg der i natt for å få fulgt med på han! Klokka fire i natt måtte jeg gå ut med han å sette han i buret for han fløy høyt og lavt og var sitt gamle seg igjen:) med en gang han kom i buret gikk han rett å både spiste og drakk og deretter gikk å la seg med de andre å vaska seg:) så alt ser ut til å ha godt bra:) det var nok noe som satt i halsen "bare":)
Coel<3
Coel<3
-
- Alfatryne
Skummelt... Godt han virker ok igjen 

Huff! det hørtes veldig skummelt ut!
Skjønner godt at du ble redd
Fint at alt er vel med Leon nå da :cheer:
Skjønner godt at du ble redd

Fint at alt er vel med Leon nå da :cheer: