Har denne søte rottejenta porfyrin?

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

NoraLouise
Pinky

Re: Har denne søte rottejenta porfyrin?

Post by NoraLouise »

wollf wrote:ja, men tenkte på når du fikk henne?
Da var hun rundt 3 måneder :)
Nora Louise E og Emily <3

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

da synes jeg hun var ung for å vurdere om hun var aggresiv eller bare prøvde å sette rang blandt søsken;)

NoraLouise
Pinky

Post by NoraLouise »

wollf wrote:da synes jeg hun var ung for å vurdere om hun var aggresiv eller bare prøvde å sette rang blandt søsken;)
Ja, kanskje... Leter etter en rotte som jeg kan låne noen uker for å se om hun passer med en annen jente :-) De ansatte i dyrebutikken er ikke serlig rotteerfarne etter min mening!

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

det tror jeg på. de sier mye rart, tro meg jeg vet...
hva med å høre om du kan låne en liten hjem fra dyrebutikken? og om du liker henne og det går bra beholder du henne og om ikke leverer du henne tilbake? dyr går også under kjøpsloven så du skal ha angrerett om du har kvitering

NoraLouise
Pinky

Post by NoraLouise »

wollf wrote:det tror jeg på. de sier mye rart, tro meg jeg vet...
hva med å høre om du kan låne en liten hjem fra dyrebutikken? og om du liker henne og det går bra beholder du henne og om ikke leverer du henne tilbake? dyr går også under kjøpsloven så du skal ha angrerett om du har kvitering
Det er ikke noen som jeg vet om nå som har rotter, skal sjekke i løpet av uka! :cheerful: Skal ha to gutter fra Anniken sitt planlagte kull :cheesy:

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

ja, men det er vel enda temmelig lenge til?

utmeldt

Post by utmeldt »

Ja det er enda en 7-8 mnd til jeg skal ha kull :cheer:
Det kullet er helt i oppstartsfasen av planlegging enda, jeg vet ikke mye om vilke rotter det blir unger av da jeg ikke vet hvem av jentene jeg henter som egner seg best.

Det er viktig at du får en venn til rotta di før den tid, da et halvt år er veldig lenge for en rotte å leve alene :grin:
Du skulle fått lånt ei jente hos meg, men mine egner seg dårlig som kjærledyr desverre. de kliper en del :flau2:

NoraLouise
Pinky

Post by NoraLouise »

Anniken wrote:Ja det er enda en 7-8 mnd til jeg skal ha kull :cheer:
Det kullet er helt i oppstartsfasen av planlegging enda, jeg vet ikke mye om vilke rotter det blir unger av da jeg ikke vet hvem av jentene jeg henter som egner seg best.

Det er viktig at du får en venn til rotta di før den tid, da et halvt år er veldig lenge for en rotte å leve alene :grin:
Du skulle fått lånt ei jente hos meg, men mine egner seg dårlig som kjærledyr desverre. de kliper en del :flau2:
Det er ingen her på Bardufoss som har rotter, tror jeg! veldig få isåfall. Hvis dere vet om noen som har en i troms som skal på fór eller noe, så vil jeg gjerne vite om det :cheer: :cheesy:

Tonje Lenore
Alfatryne

Post by Tonje Lenore »

Du kan alltids sjekke planlagte kull å se om det er noe interessant, og komme til enighet med oppdretter med frakt osv, alltid en løsning på det :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

http://Www.selgerotter.blogg.no

NoraLouise
Pinky

Post by NoraLouise »

Tonje Lenore wrote:Du kan alltids sjekke planlagte kull å se om det er noe interessant, og komme til enighet med oppdretter med frakt osv, alltid en løsning på det :cheerful:
Jeg tenkte mer på en voksen rotte på ca samme alder som henne :smile:
Tror det ville ha vært best, men jeg er enda usikker... Kan noen forresten sende meg en melding om hvordan jeg kan legge ut bilder? har tatt noen _KJEMPEFINE_ bilder av Emily!

Tonje Lenore
Alfatryne

Post by Tonje Lenore »

åååja!
Skal si fra om jeg vet om noen :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

http://Www.selgerotter.blogg.no

Post Reply