Francis mister hår
Moderator: Moderatorer
Francis mister hår
Francis er i ferd med å bli ganske naken på brystet og halsen, og er ganske tynn i pelsen andre steder på underkroppen, spesielt ved skrittet. Er dette noe å bekymre seg for? Han virker i fin form ellers.
Re: Francis mister hår
Gammel er han og er han litt tykk?
10 måneder ca. og lubben (810 gram har han blitt).
10 mnd var ungt. er han rex eller noe? bilde?
Han er dumbo. Hårtapet på brystpartiet bør gå fram av dette bildet:

Han har mistet noe hår nederst på et bakbein ser jeg.
kan være han barberer seg. har du flere hanner?
virker som barbering ja , smurfine som jeg hadde gjorde det også på frem labbene , ulike grunner til de gjør dette tror jeg
Har 3 hanner (brødre). Han har vært involvert i slåssing med begge to; selv om den ene har roet seg etter chipping, så har den andre begynt å bli mer aggressiv kanskje ettersom han har blitt større (over 700 gram nå). Måtte separere dem ved slåssing i går pga at jeg merket at Pee-wee var så sint at han skremte Francis. Førstnevnte hadde full bustepels og futtet høylytt mens sistnevnte var stiv av skrekk stakkars. Har sett tidligere at Francis går helt fra konseptene når han blir lagt på rygg ved slåssing, kanskje fordi han fikk tildelt (tror jeg) et stygt sår på magen en gang? Heldigvis har det ikke vært noen stygge sår på en stund, bare noen småsår på ryggen for det meste på Francis og Mario. Ser at Francis kan nappe i flankene på brødrene, sannsynligvis som dominans.
Altså, hvis Francis barberer seg er det kanskje pga stress? Om han lider av stress, så virker han OK ellers, spiser bra (det synes) og er glad i kos.
kan være baberig da ja. han er nok stresset i så fall
Ser ut som håret har begynt å vokse ut igjen, kanskje han har funnet ut at manscaping ikke er hans greie likevel 

Kanskje han fikk uønsket oppmerksomhet fra brødrene hehe