Kvise?
Moderator: Moderatorer
Å, jeg blir så pirkete på sånne ting! Hadde poppet den jeg :p
Om den ikke blir merkbart større så er det sikkert ikke noe farlig, som Kikky sa, muligens ett inngrodd værhår.
Vet at Chinese Crested kan få kviser på huden sin, kanskje fuzzer er litt utsatt for dette også?
Om den ikke blir merkbart større så er det sikkert ikke noe farlig, som Kikky sa, muligens ett inngrodd værhår.
Vet at Chinese Crested kan få kviser på huden sin, kanskje fuzzer er litt utsatt for dette også?
Beate, Frøken, Fiona, Tuva, Rottella og Che 
Jente, 20 år

Jente, 20 år
Det er nok lurt at du drar til dyrlegen og får antibiotika sånn att betennelsen forsvinner. Double rex rotta jeg hadde en stund tilbake hadde akkurat samme problem. Viste seg å være ett inngrodd værhår. Værkebyllen ble i løpet av kort tid så stor at den bulet innover i munnen også.
Hvis det ikke har blitt bedre allerede så vil det nok ikke bli borte av seg selv men heller vokse til enstørre værkebyll. Så jeg anbefaler deg å dra til dyrlegen med en gang jeg før den blir for stor.
Hvis det ikke har blitt bedre allerede så vil det nok ikke bli borte av seg selv men heller vokse til enstørre værkebyll. Så jeg anbefaler deg å dra til dyrlegen med en gang jeg før den blir for stor.
Rotter: Trixie, Arne,Ofelia og Brutus
-
- Gammelrotte
maxi (nakenrotta mi) fikk stadigvekk slike små kviser.. selv om hun var en nakenrotte hadde hun noen små hår som klarte å bli ingrodde, og når jeg tok henne til vetten, sa hun at jeg skulle bare følge med og se om det kom noen flere, og så rett og sklett bare ta en pinsett å prøve å pirke ut håret slik at det ikke vokste innover i huden..
jeg er litt skeptisk til å pirke på rottene mine uten vetten sin hjelp
Men ingen av maxi sine var så stor som soria sine da 

A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon