porfyrin?
Moderator: Moderatorer
Re: porfyrin?
ida hva heter vetrinæren du har vært hos:)?
Tror jeg tar meg en tur til Dr.Dyr
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3
Matmor, vi bor langt fra dyreklinikker, med ultralyd og slikt, og jeg har ingen til å kjøre meg så langt, ingen vetrinærer i området har ultralyd, sa i værtfall hun vi var hos med Blue, på Borg Storsenter i Sarpsborg, TAM - dyreklinikk
-
- River avispapir
http://www.f-d.no/Default.aspx?ID=3 <--- de er i fredrikstad, det er ikke langt unna, og de har ultralyd 
Ligger rett ved østfoldhallen, så da er det straka veien ifra borg storsenter, der du kjøpte danskene dine

Ligger rett ved østfoldhallen, så da er det straka veien ifra borg storsenter, der du kjøpte danskene dine

Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter
- Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

Jeg kjøpte dem ikke på borg storsenter, men i østfoldhallen.
-
- River avispapir
Ja, det jeg skrev. At de hadde ultralyd på fredrikstad dyrehospital
Rett på siden av østfoldhallen. Borg skrev jeg med tanken på at du hadde vært på Tam 

Bestemoren min sier det blir alt for dyrt, men hva koster det egentlig??? O.O
-
- River avispapir
Vanskelig og si. Du får ringe og høre med de
Da får du iallefall en ca pris. Men uansett så koster det og ha dyr desverre, man vet aldri hva som skjer og hva det vil koste.

-
- Alfatryne
Jeg ville også ringt å si da det er vanskelig å si en ca pris, men uansett når du har så mange rotter som du har,
koster det penger, for man vet aldri når noe skulle skje, og skjer det noe så drar man til vetten :cheerful:
koster det penger, for man vet aldri når noe skulle skje, og skjer det noe så drar man til vetten :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:
[HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART]
http://Www.selgerotter.blogg.no
http://Www.selgerotter.blogg.no
Uansett er det viktigste å komme igang med forebyggende infeksjonsbehandling av Blue nå. Hvis du kan unngå å ta henne med til et veterinærkontor, men få riktig medisin av en du allerede har vært i kontakt med, er det det beste. Det blir som under en kraftig influensaepidemi: de som er syke skal helst ikke sitte på legekontoret og smitte folk rundt seg. Fordelen med veterinærkontorer er at det sjelden sitter en lang kø der av andre rotteeiere!
Det begynner og gå vekk på henne nå :cheeeers:
Canta & Baila ❤
Så bra! Da skyldtes det sikkert stress av noe slag...rotteguri wrote:Det begynner og gå vekk på henne nå :cheeeers:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred