Var innom veterinæren idag, og han syns den va stor nok til å kunne ta den neste uke :cheerful: er fremdeles ikke særlig stor, men bedre å være på den sikre siden så da blir det operasjon av Tisha på tirsdag neste uke
Ønsk henne lykke til!
Benedicte med 6 søte haler Lola, Blomst, Flora, Betty, Snuski og Erling
Da er alt klart til tirsdag! Var og kjøpte nytt bur som egner seg, to etasjer og topp som er lett å åpne :happy: Og det er jo rosa og da, så det passer perfekt til lille prinsessen min :dån: Her er bilde :cheerful:
Når burde jeg sette henne inn? Tenkte jeg skulle ta henne inn der i 1 time hver dag til tirsdag, sånn hun får sin egen lukt inne der, vet ikke hva som er smartest. Og når burde jeg ha henne der fast? :crazy: Må bare spør så mye jeg kan, gruer meg skikkelig... :trist: Men ingenting er bedre enn en frisk rotte
Nå sitter vi på venterommet mens Tisha opererer, veterinæren mener at det vil ta ca en time. Hun fikk narkosedprøyte og lokalbedøvelse og noe annet jeg ikke husker .. De hadde ikke sånn "sovegass" .. Er litt redd men det går sikkert bra! Nå klarer jeg ikke å vente til hun er ferdig og kvitt svultsen, han var ikke sikker om den var godartet eller vond, men håper at den er god! :cheerful:
Hun sier takk
Hun har våknet kjapt og nå vi er hjemme, hun er litt sløv og klarer ikke å gå, begynte nesten å gråte når hun våknet! Nå er det gjort og ingen bekymring, godartet var den og, men var ikke jursvults.. Lille Tisha min blir frisk nå :lovey:
Jeg får litt sånn halvveis panikk.. hun våknet for 4 timer siden og klarer ikke å gå eller drikke noe, hvor lang tid skal det gå? Jeg må åpne munnen hennes og helle vann inn med ei teskje for at hun skal drikke noe.. Trodde ikke det skulle ta så lang tid? Noen som vet? :sorry:
Hun har begynt å dra seg bortover med forlabbene og klarer å slikke vann fra fingeren min.. Har lagt sånn "rottegrøt" som jeg fikk av dyrlegen når hun var syk, håper det går fort over. hun klarer såvidt å holde hodet oppe :trist:
Hvis hun har fått oppvåkningssprøyte synes jeg det går langsomt. Mine har aldri fått det, og da har de ikke orket å spise annet enn oppbløtt mat, og ikke klart å gå skikkelig før i løpet av natten eller neste dag - selv om de ble operert på morgenen/ved lunchtid.
Krysser fingre for at hun kommer seg raskt. :rottehode:
Hun fikk oppvåkningssprøyten halv 6, syntes selv at det går veldig langsomt. Hun vil ikke spise noe i det heletatt! :trist:
Men skal jeg være våken med henne eller går det fint? Er så sykt bekymret, tenker at hun må få i seg vann...
Takk! Vi krysser alle fingrer i hus her