"Sexy damen! Velkommen i "Frankenstein-arr-klubben"! Hilsen Aapje"
"Aiaiaiaiaiaiaia, ta deg en tur oppover og gi meg litt av din va-va-voom!
Rim
-alltid parat"
Så flott at det går bra med Rim! Jeg reagerte litt på at dere fikk henne med hjem før hun var våknet av narkosen - normalt skal de vel ligge i "kuvøse" til de er bevisste?
Hm, ja det hørtes litt merkelig ut. Hun var så langt inne i drømmeland at kirurgen hentet henne igjen for å gi henne en oppvåkningssprøyte mens vi var der. Det var det samme med Søta; hun måtte også få sprøyte. Normalt ville de at dyrene skulle våkne av seg selv, forklarte de da. Jeg lurte litt på om hun var ganske nyoperert da vi kom og hentet henne litt etter 17, fordi hun var så helt hinsides denne verden. Jeg er helt blank på dette. Vi var veldig bekymrede på veien hjem; nyoperert rotte rett ut i kulden, inn i bråkete bil, ut i kulden igjen og så hjemme. Det kan ikke være særlig godt for en liten og mørbanket kropp.
Nå har damen barrikadert seg under et titalls centimeter fleece. Endelig kan vi se at hun har fått tilbake sitt gamle ansiktsuttrykk; det ser ikke lenger ut til at hun kjemper med intense smerter. Jeg visste hun var sta, men at hun var så sterk, det var en ny og kjærkommen opplysning!
Roger har vært den største pingla her i huset det siste døgnet; mens jeg har sittet pal og klappet, kost og matet Rim, fikk Roger "rush-i-kropp" bare av å se på henne. Mannfolk...

Han kommer vel til å ligge med hodet i et bekken og klynke om epidural til seg selv på fødestuen i september...