Tror Keiko er syk

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Crazyratlady
Klatrer på møblene
Kjønn: Kvinne

Re: Tror Keiko er syk

Post by Crazyratlady »

Hørtes spennende ut det da :) Du får finne ut litt mer :)

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

Ja Wollf har forklart litt hva det går ut på da :cheer: nesten slik del eier sak på en måte.
rotte på for er bare at den som har satt henne til deg på for eier avlsrettighetene på den rotta. enten vil de ha et kull selv på den eller så kan du ha kullet hos deg og de har ansvar for salg papirer ol. og veileder deg. for mange er det en god trygghet om de skal prøve seg som oppdretter en dag selv. og det gir den som har kullet mulighet til å blir kjent med de små om de vil beholde en unge selv

Crazyratlady
Klatrer på møblene

Post by Crazyratlady »

Høres fint ut det :cheerful:

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

Ja gjør det, men jeg har ennå ikke fått vite hvem rotte baby hun trenger for vert til, jeg kan bare ha jenter da, siden jeg bare har jenter selv :sarcastic:

Crazyratlady
Klatrer på møblene

Post by Crazyratlady »

:jepp:

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

Får antagelig greie på om jeg kan være forvert, i kveld :cheerful: er litt spent

Crazyratlady
Klatrer på møblene

Post by Crazyratlady »

Lykke til :)

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

Takk :)

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

hvordan går det med deg å de andre tottene etter Keiko sin bort gang

Crazyratlady
Klatrer på møblene

Post by Crazyratlady »

Rottene ser ikke ut til å være preget av det, har ikke sett noen forandring i oppførselen deres.
Jeg begynner fortsatt å grine ved tanken på ham, blir bedre når jeg får det litt på avstand tror jeg.
Hvordan går det med deg og dine rotter da?

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

Huff trist :trist: godt ikke rottene ble preget da, det er det samme hos meg, rottene leker om kvelden når de er ute, gnisser tenner å løper rundt, men My ser ensom ut da stakkar. Jeg får også tårer i øynene når jeg tenker på Smurfine, men er glad hun slapp å lide mer stakkar, det var så grusomt når hun skrek av smerte helt plutselig :cry2: ja tiden leger de største sårene vi har i hjertet vårt.

Crazyratlady
Klatrer på møblene

Post by Crazyratlady »

Ja, det er bare å ta tiden til hjelp. Sånn er livet dessverre, at vi må lære å takle å miste de vi er glade i :kjempetrist: Livet varer ikke evig for noen av oss. Men det er nok ikke vondt å være død, så det er fint å tenke på.
Ikke rart at My er blitt litt preget av det da, siden hun har vært sammen med Smurfeline hele livet.
Jeg har nettopp hatt bursdag, og har ikke fått gave fra samboeren min enda, så jeg skal få lov til å velge meg ut det jeg vil ha. Så da skal jeg kjøpe masse rotteting til en god sum. Da blir vi nok litt muntret opp, både jeg og rottene :)

Siv M
Gammelrotte

Post by Siv M »

Det høres bra ut synes jeg :) jeg har spart bursdags penger å penger for kanin pass i ett penge skrin jeg da, som jeg har tenkt å bruke til en ny liten jente etter hvert, nå er jeg usikker på hvordan det er med forvert da, er det jeg som betaler for rotte babyen eller den som jeg skal ha den som for vert for. vil jo tro det er det siste da. Jeg skulle jo bytte ut det cn buret mitt jeg kjøpte pga alle deler var helt skjeve men det hadde ikke kommet i dag, :sneak: pga at de drev å så over alle burene de hadde inne på lagret først, det kunne dem gjort litt før synes jeg, så nå sitter jentene da i det lille buret igjen å det er enda mer venting :klaskepanne: utrolig kjedelig :overrasket:

Post Reply