Hjerneslag/svulst?

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Oda---
River avispapir
Posts: 942
Joined: 05 Apr 2008, 22:28
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: Nesodden
Contact:

Hjerneslag/svulst?

Post by Oda--- »

Hei!
Utrolig lenge siden sist folkens. Har ikke vært aktiv siden siden jeg la ut innlegg om at Reka hadde vandret over regnbuebroen.
Stella (2 år), nå alenerotte, lever enda. Hun koser seg veldig med alle i famlien mange timer om dagen. Hun gnisser tenner, spsier, drikker, klatrer, sover, popper øyne, vasker seg og alt annet en normal rotte gjør. Men i går morges la jeg merke tl at hun hr blitt "sjev". Når hun står på to ben velter hun til den ene siden (høyre). Det har blitt værre over natten. Hun oppfører seg fremdeles normalt bortsett fra denne sjevheten. Når hun går ligger hun også litt på den ene siden. Hun prøver å unngå å gå opp på to ben, no jeg skjønner godt. Noen som har en anelse om hva dette kan være? Hva skal jeg gjøre med det? Tror dere hun har vondt? Skal selvfølgelig til dyrlege, men vil høre noen meninger fra dere.

Image
Oda
: )

Ny hjemmeside --> http://www.kostamrotter.piczo.com

Tellus
Sofaspiser
Posts: 155
Joined: 17 Aug 2009, 17:01

Re: Hjerneslag/svulst?

Post by Tellus »

Jeg har lest om en del her på forumet som har hatt rotter som har fått de samme symptomene. De hadde fått ørebetennelse, og blitt skjeve :/
Håper det går bra med henne ;)

Lyngrottene
River avispapir
Posts: 995
Joined: 29 Jun 2009, 21:38
Location: Rygge/Moss
Contact:

Re: Hjerneslag/svulst?

Post by Lyngrottene »

Når jeg ser på øynene hennes ser hun helt lik ut som jenta mi gjorde, men hun hadde også halve underleppen som virket "slapp"

Her er 2 linker du kan lese på

viewtopic.php?f=4&t=10249

viewtopic.php?f=4&t=10158
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

Itchigo
Alfatryne
Posts: 1643
Joined: 03 Nov 2008, 21:50
Location: Bergen, Nattlandsfjellet
Contact:

Re: Hjerneslag/svulst?

Post by Itchigo »

Du kan jo håpe at det er ørebetennelse. Det hadde Amy forrige uke og hun fikk batryl hver dag og er nå helt frisk :D
Aurora

Post Reply