Da har vi vært gjevnlig hos dyrlegen og fikk høre idag at lungene hans er helt bra igjen! :cheerful: Han fikk siste antibiotikasprøyta idag.
Vi har avtalt operasjon til onsdag så vi får fjerna kulen. Hun er visst veldig erfaren på akkurat det punktet. Hadde visst fjerna kuler som nesten var større enn rottene, og det hadde gått uten problemer ifølge henne. (Hallis sin er på størrelsen med en liten klinkekule) Forhørte meg også om bedøvningsmetoder hun bruker og hun bruker en miks av både sprøyte og gass siden de aller fleste smådyr holder pusten når de får gass.
Vet ikke hvordan dette er med rotter, noen innvendinger og erfaringer fra andre her hadde vært greit!
Jeg har også opplevd veldig mange positive opplevelser med Hanne Kure mens jeg har vært der. Det er tydelig hun er veldig glad i rotter og bryr seg masse. Jeg føler meg ekstremt trygg med dyrene mine når jeg er der.

Men størst var overraskelsen da jeg spurte henne om smitte fra mennesker til dyr, siden jeg er så forkjøla for øyeblikket. Da forklarte hun og ga meg et hefte fra NTF for mer informasjon. :giggle: Opplevde jeg som veldig positivt!!