Verkebyll i ansiktet - medisinen virker ikke

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Chrizzie
Hamstrer mat
Posts: 379
Joined: 06 Mar 2010, 17:22
Kjønn: Kvinne
Location: Lillestrøm

Re: Verkebyll i ansiktet - medisinen virker ikke

Post by Chrizzie »

Hvor i Akershus bor du?
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3

Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3

Maxtine
Gnager på ledninger
Posts: 103
Joined: 28 Feb 2010, 15:37
Location: Akershus

Re: Verkebyll i ansiktet - medisinen virker ikke

Post by Maxtine »

Bor i Son, men det er ikke lenger noe vits... Fikk en som kunne kjøre meg. Dro til to forskjellige dyreklinikker, fordi den faste jeg bruker var stengt.
Remy fikk operasjon for noen timer siden for han kom til å dø om man ikke gjorde noe uansett, så jeg ville gjøre et forsøk..... Han klarte seg ikke.... Han døde på vei hjem i bilen mens han enda våknet opp fra narkosen (de hadde kun brukt gass). Hvilket er ca....en halvtime siden... Nå føler jeg meg helt tom... Nå har jeg mistet to av tre av mine nydelige rottegutter på bare et par uker..... Det er så tungt og urettferdig at jeg ikke vet helt hva jeg skal si...

Hvil i fred Remy... Jeg elsket deg så ufattelig høyt....
Nå er du ihvertfall uten smerter....
Hvil i fred Halvorsen min, Remy-gutten og Ozzy-gutten min...<3

Chrizzie
Hamstrer mat
Posts: 379
Joined: 06 Mar 2010, 17:22
Kjønn: Kvinne
Location: Lillestrøm

Re: Verkebyll i ansiktet - medisinen virker ikke

Post by Chrizzie »

Veldig leit å høre :trist2:
Men det var verdt et forsøk. Han har det i hvert fall godt nå :angel:

Jeg mistet min aller kjæreste pga narkose selv, 1 år og 5 mnd'er gammel, det er nå snart ett og et halvt år siden, og jeg savner han noe helt vanvittig fortsatt!

Trøsteklem til deg :kiss:
Harvey, Mc Dreamy og Gorm<3
Coel<3

Hvil i fred kjære Prikken,Pepsi,Streken,Chillie,Smoothie,Stian,Gizmo,Joey,Percy,Leon,Kippe,Tahiti,Snipp,Sid,Mojo,Pomelo,Bruce,Luke,Harmony,Faith,Lexus,Lucia,Chianti,Wasabi,Muskat,Timmie og LouLouWho<3

Post Reply