Jeg har hentet en ny kur til My, Vibranord som hun skal ha 1ml 3 ganger om dagen i 10 dager noen som har erfaring med denne typen, apotek damen sa at jeg skulle prøve å sprute den rett inn i munnen hennes med den lille sprøyten som jeg fikk med siden den er tynt flytende, noen som har noe bedre tips til å få den i henne :hæ:
Hun ville ikke ha den med vanilje saus, for å få i henne litt måtte jeg ta 1 ml av det jeg hadde blandet til henne i en gangs sprøyten å sprute inn i munn hennes, det gikk veldig greit :cheerful: pep ikke engang, neste gang prøver jeg majones så får vi se om det hjelper. Hun har ihvertfall fått i seg noe nå, skal ha det to ganger til i dag.
:hmmm: ja kan prøve, jeg luktet på den å den luktet stramt synes jeg :thhpt: men kan hende hun liker lukten, kan prøve litt på en t skje å se om hun slikker den i seg
hurra det funket veldig fint med å ta dosen hennes ferdig målt på en t skje, hun slikket den ivrig i seg, men smurfine stjal litt fra skjeen håper ikke det gjorde noe, neste gang tar jeg opp bare My
Ingen fare nå. Men stopp med så stor dose ja. Er 0,1 x2 en morgen og en kveld i 10 dager. Jeg gir 0,15-0,2 for noe går til spille og grises med. Men 30ml 2 ganger daglig er ikke bra. Ville ringt vet og kjeftet på dem. Medisinen smaker vanilje og banan.
Skal ringe ned i morgen igjen å snakke med de, høre om det er noe trykk feil fra de eller apoteket Bra at noen her reagerte på dosen for jeg gjorde ikke det :klaskepanne: trodde det var normal dose jeg da