Ikke my også nå da

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Ikke my også nå da

Post by Siv M »

Takk, jeg skal ned med henne nå, var oppe å så til henne å de andre å hun lå å sov i ett hjørne reagerte ikke på meg før jeg dyttet til henne å koste med henne der hun lå da orket hun å titte litt på meg men ville helst bare sove, kom ikke bort til luken slik hun alltid pleier å gjøre :kjempetrist: så jeg har ring å de sa jeg bare kunne komme ned med henne så skulle de prøve å få tatt en titt på henne så fort de hadde litt tid inne i mellom

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Ikke my også nå da

Post by Siv M »

My har nå dratt for å møte sin søster smurfine på den andre siden av broen :sob: vi ble enige om at det var det beste for henne, hun kunne ikke høre noe på henne når hun lyttet på henne, men etter at jeg forklarte at hun lå i ett hjørne å jeg måtte dytte bort i henne, at hun hadde opp bustet pels å det surklet i brystet hennes så sa hun at hun var tett i brystet da, å siden de kurene hun har fått tidligere ikke har virket på henne så sa hun at det var ikke noe hun kunne gjøre for henne, kunne ta prøver å slikt av det røde men det var vanskelig å finne ut fra de prøvene hva det kunne være for noe, så hun var enig i det at det er en grense for hvor mye du skal la dem bli plaget også siden ikke noe virker, å at hun hadde gjort det samme hvis det hadde vert hennes dyr, å la henne få slippe. :sob:

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Ikke my også nå da

Post by Eru »

Mange, mange varme gode klemmer til deg! Ufattelig trist at du måtte sende enda en av dine engler over :redd: :trist2:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Ikke my også nå da

Post by Siv M »

Eru wrote:Mange, mange varme gode klemmer til deg! Ufattelig trist at du måtte sende enda en av dine engler over :redd: :trist2:
Takk , ja det er det :cry2: å jeg sitter igjen med tanken, gjorde jeg det rette, men når jeg tenker på hvor syk hun var nå så jo det var det beste for henne. orket ikke å la henne være plaget lenger :kjempetrist:

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Ikke my også nå da

Post by Eru »

Jeg syns det er godt å lese at dere her inne er så ansvarsbevisste og lever med sorgen til dyrets beste! For det er slik det skal være :)
Det var nok det beste du kunne gjort for henne, snuppa! Selv om det gjør veldig vondt! *stor klem* :redd: :trist2:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Ikke my også nå da

Post by Siv M »

Eru wrote:Jeg syns det er godt å lese at dere her inne er så ansvarsbevisste og lever med sorgen til dyrets beste! For det er slik det skal være :)
Det var nok det beste du kunne gjort for henne, snuppa! Selv om det gjør veldig vondt! *stor klem* :redd: :trist2:
Takk Eru :klem: godt å høre andre mene det samme, at jeg gjorde det rette for henne

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Ikke my også nå da

Post by Eru »

Kjenner jeg gru-gleder meg mer til mine små kommer! Blir så ufattelig trist når/hvis dem blir syke :(
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Ikke my også nå da

Post by Siv M »

Ja, det er den delen med dyrene våre vi ikke liker :trist: men slik er desverre, håper det går lang tid før guttene dine blir syke å at de blir gamle kose gutter.

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Ikke my også nå da

Post by Eru »

Håper det jeg også!
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Ikke my også nå da

Post by Siv M »

Ja huff holder med engler for en god stund frem over synes jeg :angel: er så mange i løpet av de to siste ukene som har blitt det, forferdelig trist. Selv har jeg bare unger igjen her nå, to på snart 6 mnd å ei lita frøken på 7 uker :lovey: håper de får leve lenge å bli gamle. Kanskje kommer det ei ny lita frøken som kan ta my sin plass også. men vil først forsikre meg om at Molly er frisk å bare stress nyser, i dag har hun nyst inne i buret også :hmmm:

Anniken.HH
Stjeler søppel
Posts: 731
Joined: 05 Oct 2012, 16:14
Location: Vestfold

Re: Ikke my også nå da

Post by Anniken.HH »

huff, trist å lese, men var nok til det beste for henne
Får håpe de to jentene dine møter min Stormgrå på andre siden, han trenger nok noen venner :')
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot

Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Ikke my også nå da

Post by Siv M »

Anniken.HH wrote:huff, trist å lese, men var nok til det beste for henne
Får håpe de to jentene dine møter min Stormgrå på andre siden, han trenger nok noen venner :')
Ja jeg tror de alle vil møtes sammen på den andre siden :angel:

Post Reply