hjelp! Rotta blir ikke bedre

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

iasulf
Pinglerotte
Posts: 38
Joined: 29 Sep 2011, 11:00

Re: hjelp! Rotta blir ikke bedre

Post by iasulf »

Jeg holder forresten til i skien :)
- Hva kaller du en rotteeier med to rotter?

- Nybegynner

iasulf
Pinglerotte
Posts: 38
Joined: 29 Sep 2011, 11:00

Re: hjelp! Rotta blir ikke bedre

Post by iasulf »

Ja, da var det slutt for den ene jenta mi. Jeg brøyt sammen flere ganger i dag, klarte nesten ikke komme meg avgårde med henne, å brukte 15 minutter bare for å fortelle dyrlegen hvorfor jeg kom før jeg endelig fikk presset det gjennom tårene. Men jeg trenger litt råd på hva jeg skal gjøre med bruni som er gjenværende. Skal jeg få tak i 1-2 rotter til slik at hun har selskap, eller skal jeg bare være overflink å overøse henne med oppmerksomhet?

Dersom jeg burde ha en eller to rotter til, er det noen som har ett kull kommende eller nylig kommet? Jeg bor som sagt i grenland, men kan kjøre mellom arendal og tønsberg, ca :) Er i utgangspunktet hypp på ett par gutter, men det vil jeg ikke ha før det er bruni sin tur å lukke boken. så, enten jenter med en gang, eller gutter dersom bruni klarer seg alene :) forslag mottas med takk! jeg er litt "moody" så tilgi alle uklare setninger :P
- Hva kaller du en rotteeier med to rotter?

- Nybegynner

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: hjelp! Rotta blir ikke bedre

Post by Sandratravolta »

huff, så leit:( men var uansett det beste for henne!

Jeg har én gutt, og to jenter, og får kanskje to jenter til snart. Men hun ene må til veterinæren for hun har kanskje epilepsi stakkar. Du kan uansett følge litt med på rotteslottet.blogspot.no, for der legger jeg ut bilder og info om rottene jeg har til omplassering.

Håper du får det bedre snart:)
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: hjelp! Rotta blir ikke bedre

Post by WillyWonka »

Sandratravolta har til omplassering.

Om du ser under født kull, ser du at det er ett kull som er født, men som ikke er helt leveringsklar ennå :)
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: hjelp! Rotta blir ikke bedre

Post by kikky »

Haha, artig "underskrift" iasulf.

Matmor holder til i vestfold, og har planlagt kull også. Ellers kan det kanskje være mulig å forhøre seg om en rotte til låns for gamle mor, hvis du vil gå over til hanner senere. Kastrat kan vel kanskje også være noe å vurdere, som kan gå med gamlemor og senere hanner.
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Post Reply