Utsetter seg selv for fall

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Ida Davidsen
Omegarotte
Posts: 129
Joined: 01 Jun 2014, 13:00
Kjønn: Kvinne
Location: Kristiansand

Utsetter seg selv for fall

Post by Ida Davidsen »

Har ei lita jente som kanskje er litt for eventyrlysten for sitt eget beste. Sammy eeeeeelskee høyder. Jo høyere hun kommer, jo bedre. en så er hun ekstremt dumdristig. Hadde ei dame for noen år siden som var slik, men når hun falt i bakken skrek hun ut. Sammy faller i bakken mange ganger daglig men gir ikke fra seg et pip. Så fort hun har falt i bakken er hun på'n igjen og skal gjøre det samme gang på gang, uansett hvor mange ganger hun klasker i bakken.
Gjentatte ganger har hun falt 2 meter ned, men selv da gir hun seg ikke. Hun prøver igjen og igjen. Enten det er klatring eller hopping. Skal helst stå på toppen av gardina da, som er helt oppunder taket.
Er hun i fare for å skade seg selv? Hun viser absolutt ingen tegn til smerte, men da fallende høres virkelige ikke gode ut. Blir litt bekymret i og med at det skjer så hyppig. :huh:
Sammy og alle de elleve som jeg har mistet :kiss:

utmeldt

Re: Utsetter seg selv for fall

Post by utmeldt »

Eg har ei slik eg og, men ho har heldigvis roa seg ned med alderen. Sjølv om det ofte går bra, så kan det gå gale ein gong, så eg ville ha passa godt på, og prøvd å hindre at ho hopper frå altfor store høgder.

Skosnor

Re: Utsetter seg selv for fall

Post by Skosnor »

Jeg legger noe under de største høydene. Gamle tepper eller pledd. Da demper det fallet noe. Men de som klatrer hos meg ser ikke ut til ville stoppe, uansett om de lander på parketten eller tepper...

Ida Davidsen
Omegarotte
Posts: 129
Joined: 01 Jun 2014, 13:00
Kjønn: Kvinne
Location: Kristiansand

Re: Utsetter seg selv for fall

Post by Ida Davidsen »

Jaja, for prøve å legge noe mykt under. Litt slitsomt i lengden å måtte ta vekk alt som henger på knagger og lage hindringer rundt om kring for å forminske disse høydeklatringene. Men så finner hun bare en annen måte å gjøre det på uansett, haha! :sarcastic:
Sammy og alle de elleve som jeg har mistet :kiss:

Post Reply