Blør fra auge

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

utmeldt

Blør fra auge

Post by utmeldt »

Eine hannrotta mi, Odin, byrja å blø frå eine auga tidlegare på kvelden ( ca 2-3 timer sidan), og blødningen ser ikkje ut til å ville stoppe. Ingen skader å sjå verken på sjølve auga eller på huda rundt. Det kommer litt blod omtrent heile tida, stopper kanskje opp nokre sekunder så blør det igjen. Det kjem så mykje blod i perioder at det renner, og drypper ned over kjaken hans. Prøvde å skylle auga, men det var ubehadeleg for han. Har prøvd å komprimere med kompresser, men etter ein halv time kjem det fortsatt blod.

Har ringt dyrlegevakta, men der viste dei ikkje kva eg kunne gjere for å stoppe blødningen. Fekk beskjed om å evt komme i morgon om det var veldig smertefult for han. Han oppfører seg heldigvis som vanlig ellers, men eg gav han likavel ein dose metacam for ein stund sidan i håp om at han let vere å klø og styre med auga i tilefelle det skulle vere noko ubehageleg der.

Tidleigere har det også tatt lang tid å stoppe blødninger på Odin, men det har aldri tatt timer før.

Nokon som har råd? Eg føler med ganske hjelpelaus. Ser no at blodet renner nedover kjaken hans, må nok prøve å komprimere auga hans igjen.

Har følelsen av at dette kommer til å bli ei lang natt. Igjen.

Ingerid Øksnevad
Stjeler søppel
Posts: 776
Joined: 05 Jun 2013, 09:37

Re: Blør fra auge

Post by Ingerid Øksnevad »

Uffda! Stakkars liten. Bra du hadde metacam.

Har dessverre ingen råd :(

Krysser det som krysses kan for at veterinæren kan hjelpe deg og at han raskt blir bedre.

utmeldt

Re: Blør fra auge

Post by utmeldt »

Takk Ingerid! :)

Prøvde å legge kjølige kompresser på auga, men det det hadde kortvarig effekt. Odin ble mektig irritert etter runde nummer to, og blødde berre meir. Har nå fått i seg ein solid porsjon med graut, og virker kvikk. Eg hadde sjølvsagt ingen K-vitamin i huset, men og eg har kokt brokkoli til han i håp om å få i han i allefall litt k-vitamin. Han har lagt seg til å sove no,får gi han litt fred, så sjekker eg han om ein stund. Håper at det gir seg snart. Trur eg vil prøve å gi han litt iskrem seinere om det fortsetter å blø. Sjølv om det er litt avstand frå munn til auge så håper eg at isen kan kjøle ned og kontrahere i allefall nokre blodårer.

utmeldt

Re: Blør fra auge

Post by utmeldt »

Klokka er snart 03.00 og blødningen ser endelig ut til å avta etter å ha starta for snart seks timer sidan ( kanskje lenger og) . Endelig!
Uansett så er dette her ikkje normalt, Odin er nødt å ha en eller anna form for blødningsforstyrrelse. Dette er også noko vi har mistenkt tidlegare. Han var i ferd med å forblø ein gong for lenge sidan då broen beit av han haletippen. Seinere har han og blødd unormalt mykje, og lenge etter fjerning/skvising av talgcyster.

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: Blør fra auge

Post by kikky »

Oi, han er ikke en blue variant vel? han har sluttet helt å blød nå?
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

utmeldt

Re: Blør fra auge

Post by utmeldt »

Det virka som at det slutta å blø i seks tida på morgonen, men han hadde litt størkna blod rundt auga seinere også. Men ingen blodspor i buret lenger. Får håpe det ikkje tek seg opp igjen.

Odin er ein fuzz og oddeye, men hans pelskledde brødre er blå husky.

utmeldt

Re: Blør fra auge

Post by utmeldt »

Har nettopp lest at Metacam auker blødningstid, og ikkje bør brukast til roter med tendens til blødersjukdom. Odin fekk ein dose Metacam i går kveld. Ergrer meg litt at eg stolte på dyrlegen som sa at eg kunne gi det.

malap
Klatrer på møblene
Posts: 551
Joined: 08 Apr 2015, 21:37
Kjønn: Kvinne
Location: Hedmark
Contact:

Re: Blør fra auge

Post by malap »

Huff, det er forferdelig å føle seg så hjelpeløs med dyrene.
Det hjelper ikke at dyrlegene ikke vet hva de skal gjøre heller, og gir feil råd. Jeg stoler ikke på at vet alltid vet best heller, og det gjør det vanskelig!
God bedring til han!
Malena

utmeldt

Re: Blør fra auge

Post by utmeldt »

Takk :)

I dag ser det ut til at Odin har fått augebetennelse på auga han blødde frå, det siver fortsatt litt frå auga men det er ikkje blod, og ikkje porfyrin. Er starta på behandling med augedråper. Tett i nasen er han og blitt stakkar. Og som om det ikkje var nok så er bakbeina hans begynt å svikte også.

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Blør fra auge

Post by Niana »

Uff, stakkars gutten :/ Hvor gammel er han? Blødning + problemer med bakbeina kan kanskje tyde på en slags hodeskade?
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

utmeldt

Re: Blør fra auge

Post by utmeldt »

Han er 1 år og 9 månader.
Ja, ikkje godt å vite kva som egentilg er problemet med Odin. Han blødde frå auga i natt igjen, vil heller ikkje ha mat i dag. Når Odin ikkje vil ha yndlingsmaten sin då er han dårlig. Han streva med pusten ein periode i natt og. Han får anfall med tungpust sjølv om han står på antibiotika. Trur at Odin er klar for ostemarkene ...han har ikkje vore heilt i form sidan februar, men med gode perioder, men no er det nok.

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Blør fra auge

Post by Niana »

Høres ikke bra ut, nei :/ Er nok bedre å la han slippe hvis han har så mange plager og det får utover livskvaliteten hans. Veldig leit :(
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

malap
Klatrer på møblene
Posts: 551
Joined: 08 Apr 2015, 21:37
Kjønn: Kvinne
Location: Hedmark
Contact:

Re: Blør fra auge

Post by malap »

Hvordan går det?
Malena

utmeldt

Re: Blør fra auge

Post by utmeldt »

Blødningen er fortsatt der men i små mengder, og kjem spesielt i samband med at han et eller popper auger, men har har svart avføring i dag noko som kan tyde på at han enten har svelgt blod eller at han blør i magen ein plass. Han har veldig dålig matlyst. Er fortsatt aktiv men må kvile mykje og ofte. Han puster fort i perioder og bruker mage musklane. I går kveld var han omtrent som vanlig ein periode, var ute og styrte på, klatra, rota, og flytta på ting, men såg at han var veldig sliten etterpå. Dyrlegen meiner at Odin kan ha hjertesvikt, og at det som eg anser som blod kanskje var porfyrin. Han har fleire symptom som er forenelig med hjertesvikt, til og med svakhet i bakbeina kan vere et symptom på det. Men noko sikker diagnose blir vanskeleg å stille. Eg har berre aldri sett så mykje porfyrin komme ut av ein rotte før, det rant og drup nedover kjaken hans heile natta. Har slutta med alle medisiner bortsett frå smertestillande. Det blir siste reis på Odin i morgon. Timen er bestilt.

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: Blør fra auge

Post by kikky »

Ai.. Tror det kan være for det beste at han får slippe ja. Har heller aldri hørt om slike mengder porfyrin.
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Post Reply