Dyrlege i kristiansand?

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Locked
Camilla

Dyrlege i kristiansand?

Post by Camilla »

Hei,

Er det noen som vet om en god dyrlege til smådyr i Kr.sand området? Jeg måtte avlive den ene rotta mi her om dagen og ble litt skeptisk til den dyrlegen jeg hadde valgt! Har ikke lyst til å prøve og feile så mye så jeg tenkte jeg kunne spørre ekspertene:)

Takk for all hjelp!!
Camilla

chi

Post by chi »

gå inn på dyreklinikk.no

Guest

Post by Guest »

Hei,

Takk for svar!

Jeg vet det finnes mange dyrleger i området, men jeg ønsker å høre fra noen som har gode erfaringer og som kanskje kan anbefale en spesiell dyrlege, så jeg slipper å velge i blinde.

Camilla

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Hei Camilla!

Som du kanskje har forstått, er det ikke så mange fra Kristiansands-området som er aktive i rottemiljøet, dessverre.

Jeg har imidlertid spurt ei jeg kjenner i Kristiansand om hva hun anbefalte, og hun husket ikke navnet på stedet, men det lå ved travparken og smådyrsspesialisten heter Ropstad til etternavn eller noe, en kvinne.

Håper du finner fram!! Lykke til!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Guest

Post by Guest »

Hei, tusen takk!

Jeg har også fugl og jeg spurte om det samme på en fugleside og de anbefalte også Robstad! Tror jeg prøver henne neste gang!

Camilla

Rinya

Post by Rinya »

Jeg vil oxo anbefale robstad... ho heter egentlig gunn holen robstad og er dyrlege i dyreparken og så jobber hun på sørlandets dyreklinikk som er den nye klinikken ved travparken

Locked