forebygge lyftveisinnfeksjon?
Moderator: Moderatorer
-
- Markeringsbehov
forebygge lyftveisinnfeksjon?
i dag så jeg reklame for et natur produkt som selges på life som er til å forebygge luftveisinnfeksjon til både gnagere og hund og katt.
hva tenker dere om det?
tenkte jeg skulle innom der i morgen for bare å lese om produktet. det var masse andre også for å styrke og forebygge ditten og datten.
hva tenker dere om det?
tenkte jeg skulle innom der i morgen for bare å lese om produktet. det var masse andre også for å styrke og forebygge ditten og datten.
Noen ting virker, andre ting virker ikke. Det som er felles med naturmedisin er at dersom de har en dokumentert virkningseffekt er det ikke lov å selge dem i helsekostforretninger, bare på apotek...
Hvis du virkelig vil gjøre alt du kan for å unngå luftveisinfeksjoner anbefaler jeg å starte med denne tråden:
http://tamrotter.com/forum/viewtopic.php?t=2275
(Si ifra til meg dersom dere vil ha tråden låst opp igjen)
Hvis du virkelig vil gjøre alt du kan for å unngå luftveisinfeksjoner anbefaler jeg å starte med denne tråden:
http://tamrotter.com/forum/viewtopic.php?t=2275
(Si ifra til meg dersom dere vil ha tråden låst opp igjen)
-
- Markeringsbehov
her er hjemme siden deres.
http://www.nnpharma.no/default.asp?UID=311&CID=
her sier de mest om hunder men på den reklamen jeg så stod det at det også var bra for gnagere som f.eks rotter, marsvin, og kaniner
jeg skrev en mail til de og spurte jeg, hva de tenker om å bruke det til rotter.
skal skrive hva jeg får i svar, håper det kommer fort
http://www.nnpharma.no/default.asp?UID=311&CID=
her sier de mest om hunder men på den reklamen jeg så stod det at det også var bra for gnagere som f.eks rotter, marsvin, og kaniner
jeg skrev en mail til de og spurte jeg, hva de tenker om å bruke det til rotter.
skal skrive hva jeg får i svar, håper det kommer fort
-
- Markeringsbehov
da har jeg spurt meg litt rindt og dette produktet skal fungere på rotter også. så jeg synes det er verdt å prøve hvertfall. jeg kjøpte en boks i dag og gutte skal få en kapsel hver annen hver dag sa damen.
det er et natur produkt og skal ikke ha noen kraftige bivirkninger.
selv synes jeg dette er et bra, at det kommer nye medesiner som kan forebygge luftveisinnfeksjon.
(også kan jeg bare legge til at aloverakremen de selger er veldig bra for utslett og sår) produktene selges på Life og andre helsekost handler.
det heter Animal vital serien
det er et natur produkt og skal ikke ha noen kraftige bivirkninger.
selv synes jeg dette er et bra, at det kommer nye medesiner som kan forebygge luftveisinnfeksjon.

(også kan jeg bare legge til at aloverakremen de selger er veldig bra for utslett og sår) produktene selges på Life og andre helsekost handler.
det heter Animal vital serien
-
- Stjeler søppel
-
- Markeringsbehov
-
- Markeringsbehov
ja det er den jeg prøver på mine rotter nå.Fint_Lite wrote:ANIMALvital Bronki
Er det denne du snakker om?? Jeg tror jeg å vil prøve!!
rottene elsker det. de spiser det som bare det. de får en kapsel annen hver dag. (siden doseringen for en hund er 2 om dagen)
jeg håper dette fungerer, skal oppdatere dere når jeg vet mer.

Søren...nå kom jeg på hva jeg glemte å se etter på jeg var på senteret......*Daske hånden min* kan bestilles å, men da får jeg vel porto i tillegg til det den koster 119 kr (stod det..) eller er den byrere i butikk for da går det opp i opp uansett....Men så bra at de lker det! Får enda mere lyst til å prøve det...
-
- Markeringsbehov
-
- Markeringsbehov
ja skumle reier, alt man får fra doktor skal behandles med respekt.Fint_Lite wrote:Jeg er helt enig, om man kan unngå medisin er det å foretrekke!! Antibiotika og penicilin skal man å være forsiktig med å bruke da det er en påkjenning for kroppen..Merker bare på meg selv da jeg er på en kur, blir helt slått ut....
-
- Markeringsbehov