advarsel mot dyrlege i krokstadelva

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: advarsel mot dyrlege i krokstadelva

Post by Milla »

Herregud, han burde virkelig ikke være en dyrlege. Min opplevelse var en bitte liten ting i forhold til det du har opplevd... :mad:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: advarsel mot dyrlege i krokstadelva

Post by Tonje Lenore »

Det der er jo ganske alvorlig ting, det kunne jo gått mye værre, merker jeg blir skikkelig irritert :mad2:
Godt du tok det opp med mattilsynet, for det burde absolutt meldes inn, hørt lignende episode med venninna mi
sin hund, ekkel og utrolig usympatisk veterinær som bare tenker penger :mad:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Kamillahm
Sofaspiser
Posts: 156
Joined: 05 Oct 2012, 16:59
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund
Contact:

Re: advarsel mot dyrlege i krokstadelva

Post by Kamillahm »

herlighet!! :sjokkert:
Tuva, Amy, Biancha, Ariel, Sunniva, Blenda Børre, Gabriel, Theo

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: advarsel mot dyrlege i krokstadelva

Post by BlackNenne »

Flott at du tar tak i dette, han der burde jo virkelig ikke få lov til å praktisere. :mad: Masse lykke til! Oppdater gjerne om hvordan det går. :cheerful:

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: advarsel mot dyrlege i krokstadelva

Post by Milla »

Det verste er vel også at det er faktisk han som eier dyreklinikken :justice:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Lizzy39
Pinky
Posts: 4
Joined: 31 Mar 2013, 00:09

Re: advarsel mot dyrlege i krokstadelva

Post by Lizzy39 »

Jeg er snart ferdig med å innhente alle bevis i saken, jeg skal holde dere oppdatert... Om det er noen fler som har en negativ opplevelse fra denne veterinæren, så si ifra.. Han skal stoppes en gang for alle!! Jeg er ikke redd for han, og om jeg må gå videre med advokat, så er det ordnet. Ingen dyr eller eiere skal måtte oppleve han på denne måten igjen!
Lille "Winny" er nå utenfor fare(heldigvis), og valpen er idag blitt 14 dager gammel :angel:
Hun mistet melka etter operasjonen, men jeg har vært oppe dag og natt, så han har fått mat hver 2.time....
Nå veier han hele 140 gram :happy:
Tusen takk for alle tilbakemeldingene fra dere, det setter jeg stor pris på :smile:

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: advarsel mot dyrlege i krokstadelva

Post by BlackNenne »

Godt å høre at det har gått så fint. :cheerful:

Etter et raskt nettsøk, ser det ut som at denne personen er en eller annen Mr.Bigshot i enkelte hunde-kretser også. Det er jo betenkelig..

Lizzy39
Pinky
Posts: 4
Joined: 31 Mar 2013, 00:09

Re: advarsel mot dyrlege i krokstadelva

Post by Lizzy39 »

Hei igjen, tenkte jeg skulle oppdatere dere litt.. 2,5 mnd etter denne hendelsen døde dessverre min kjære lille Winny :cry2: Veterinæren som behandlet henne da, mente at det kunne være pga det traumet hun hadde vært igjennom etter fødselen...
Når det gjelder saken, så har Mattilsynet sendt den videre til Veterinærmedisinsk rettsråd for videre uttalelser. De mente den var av så alvorlig karakter at de måtte ha dem inn i bildet. Jeg skulle egentlig i forliksrådet med han i forrige uke, men dagen før så ringte prosessfullmektig og ga meg beskjed om at saken er midlertidig utsatt pga Mattilsynet har oppretta sak på denne veterinæren.. Så nå blir det bare å avvente... Var på utstilling nå i helga og kom i prat med ei som også hadde opplevd Vet.Knive, da hadde dem klussa med noen røntgen bilder tatt av en hofte på en hund og bytta dem med noen andre bilder. Dette resulterte i at han ikke fikk sende inn flere røntgen bilder til Norsk kennel klubb, jeg vet ikke for hvor lenge. Dette skjedde for 4 år siden, etter denne hendelsen så har han vært svært ufin til den hundeeieren :mad2:
Jeg er bare så utrolig lei meg, min flotte nydelige beste venn lever ikke lengre idag, pga en fatal avgjørelse jeg tok med å dra til Eiker denne fødselsnatten :cry2:

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: advarsel mot dyrlege i krokstadelva

Post by Tonje Lenore »

Uff, jeg kondolerer så masse, ikke noe gøy å miste sin bestevenn, jegh åper virkelig veterinæren får konsekvenser da det tydeligvis ikke er første gangen
han får saker på seg, godt det blir gjort noe, så han slipper å skade/drepe flere dyr!
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Post Reply