Klipping av Tenner selv

Sykdommer og parasitter

Moderator: Moderatorer

Tine

Post by Tine »

Hehe jeg glemte å logge meg inn i forumet gitt..det er jeg som er den "gjesten" ovenfor. Hehe.... :lol:

Rotta Miriam

Klipping av tenner selv

Post by Rotta Miriam »

nå må dere slutte å trakkasere tine stakkar,hunn kan jo ikke no for at hunn var så ung for fire år tilbake nå er hunn jo 16 år... :!:

Morgan's
Klatrer på møblene
Posts: 532
Joined: 16 Feb 2004, 15:09
Location: TAU

Trakkasering

Post by Morgan's »

Hei!

Forstår ikke helt hvorfor du føler deg trakkasert. Alle forstår jo at en kan gjøre feil engang. Generelt sett er ikke innleggene om tannklippingen personlig rettet mot deg, det er bare meningen til hver enkelte om det.. :wink:

Min første rotte var alene også. Hun ble utrolig tam og da jeg kjøpte en lekekamerat til henne syntes hun ikke noe om det, så jeg endte opp med to bur og tre rotter :)

Hilsen!
Rose

Tine

Post by Tine »

Greit nokk dette er som sagt tusen ganger før at dette er fire år siden og jeg har ikke klippt tennene selv på rottene mine siden den første gangen. Den rotta som jeg har nå har det kjempe bra og tennene er perfekte og helsen er bra så ingen grunn til å bekymre seg for min rotte lengere! Jeg har jo så klart ikke tenkt å klippe di selv nå som jeg vet at det er farlig,det er jo derfor vi har dyrleger som kan gjøre dette arbeidet istedenfor oss sm ikke kan det,ikke jeg iallefall. Så nå er det sagt så dere kan si deres mening men jeg elsker rotter det gjør dere også så da kan vi snakke om å klippe tennene selv og ikke snakke til meg om å klippe tennene på rottene mine selv. :)
Jeg er nå imot å klippe rottenes tenner selv. :wink:

Tine

Post by Tine »

endelig ferdig med denne diskusjonen,nå fårstår jeg at det ikke er bra å klippe de selv.. :wink:

Siva

Post by Siva »

det er ikke riktig og klippe dem selv :?

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Denne diskusjonen er vi ferdig med! Tråden stenges!
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Locked