Domino's kull B - Ratrace kull X (samarbeid)
Moderator: Moderatorer
Re: Domino's kull B - Ratrace kull X (samarbeid)
Ingen paring har blitt observert, men Ice har gått opp 60 gram så vi krysser fingrene 

-
- Gammelrotte
- Kjønn: Ikke oppgitt
Hvis hannen er blue og hunnen russiansilver får du ingen black i kullet da alle vil være blue. Eventuelt blue + noe annet. Lykke til med kull =)
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.
Tusen takk Kikky!
Hva skulle vi gjort uten deg. Genetikk-kurs, ja takk! 

Hei!
Jeg har lenge hatt planer om å skaffe meg rotter igjen, og ser for tiden etter to jenter. Men jeg holder til i Bergen. Kommer dette kullet på østlandet?
Jeg har lenge hatt planer om å skaffe meg rotter igjen, og ser for tiden etter to jenter. Men jeg holder til i Bergen. Kommer dette kullet på østlandet?
Dette kullet er på Østlandet ja, men frakt pleier å løse seg 

Foreldrene:
-
- Stjeler søppel
Gleder meg! Kanskje dukker det opp en liten Vanilje til meg <3
Kjempe spent :roflmao:
Hilsen Truce, Dusty, Banshee, Emmy & Prim
-
- Pinky
Hei!
Vi skal kjøpe rotter, for første gang
) Vi skal i første omgang kjøpe to stk. Barna ønsker seg en svart (eller veldig mørk) eg en hvit med sorte øyne. Er det mulig å stå på liste hos deg? Når er i så fall rottene leveringsklare? Vi bor i Hammerfest, men er ofte i Tromsø og fra tid til annen reiser vi sørover. Kjenner du til oppdrettere i nord? Jeg skjønner at det er bedre å satse på oppdrettere fremfor dyrebutikker. Vi holder på med forberedelser allerede. Her syes det hengekøyer ol etter skoletid ;o)
Vi skal kjøpe rotter, for første gang

Hei!
Så koselig, rotter er jo verdens beste kjæledyr
Når det kommer til fargene dere ønsker, så er ingen av dem ventet i dette kullet dessverre... Dessuten er det veldig få oppdrettere som lar folk reservere etter farge. Men dere må gjerne stå på liste hos meg, blir jo flere kull etterhvert
Jeg kjenner dessverre ikke til noen oppdrettere nordpå. Men hvis dere er i Oslo-området fra tid til annen så kan dere jo kjøpe i disse trakter
Det eneste som er dumt er at du ikke får med rotter på flyet... :/ Men ja, er bare å si fra om dere vet en tid dere kommer til Oslo, så kan jeg si fra om det passer med et kull eller ikke 
Så koselig, rotter er jo verdens beste kjæledyr

Når det kommer til fargene dere ønsker, så er ingen av dem ventet i dette kullet dessverre... Dessuten er det veldig få oppdrettere som lar folk reservere etter farge. Men dere må gjerne stå på liste hos meg, blir jo flere kull etterhvert

-
- Stjeler søppel
- Kjønn: Kvinne
Nydelige foreldre 

A life is a life no matter how small
Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline.
Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3
https://www.youtube.com/user/TheNameSara
Rottenøstene jeg har nå heter : Ruth, Ester, Dorthe og Charline.
Alle som har vandret over regnbuebroen er høyt elsket og vil aldri bli glemt. Love Rescues <3
https://www.youtube.com/user/TheNameSara
-
- Pinky
Takk for svar! Jeg visste ikke at man ikke kunne ta rotter med på flyet! Hunder, katter, skilpadder og annet går jo fint.
Jeg snakket litt med barna ang farger på rottene, før jeg så svaret ditt. Vi har vel kommet frem til at en lys og en mørk går fint. Jeg tror de har fått en fiks ide om hvordan det skal være, men når det kommer til stykket så tror jeg ikke de bryr seg stort ;-)
Det er mulig min far skal kjøre sør, nord i sommer. Hvis du fremdeles har noen som ikke er reservert så er jeg i alle fall interessert :-) Når er det i så fall de er leveringsklare? Jeg skal godsnakke litt med min far :-D
Jeg snakket litt med barna ang farger på rottene, før jeg så svaret ditt. Vi har vel kommet frem til at en lys og en mørk går fint. Jeg tror de har fått en fiks ide om hvordan det skal være, men når det kommer til stykket så tror jeg ikke de bryr seg stort ;-)
Det er mulig min far skal kjøre sør, nord i sommer. Hvis du fremdeles har noen som ikke er reservert så er jeg i alle fall interessert :-) Når er det i så fall de er leveringsklare? Jeg skal godsnakke litt med min far :-D