Hei. Hvor holder du til. min datter på 17 er på utkikk etter sine første rotter. Ønsker at det skal bli en god erfaring. ønsker rotter med godt gemytt som er vant med å bli håndtert. vi bor i Sarpsborg
Ååå! Blir de fort reservert tro? Jeg er ikke hundre prosent sikker på om jeg skal ha nye med det samme eller ikke. Mistet veldig nylig godklumpen min, og er ikke helt klar for å tenke på nye med en gang. Men det er fortsatt en stund til desember.
Kjedelig at du skal ha pokemon-kull nå. Jeg vil ha pokemon, men jeg har bestemt at jeg ikke skal ta i mot noen før til neste år. De er for nære hverandre i alder de jeg har nå og det er så mange endringer i livssituasjonen for tiden at det å ta inn flere rotter er uaktuelt... men jeg vil jo ha pokemon!
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3 <3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3
WillyWonka wrote:Kjedelig at du skal ha pokemon-kull nå. Jeg vil ha pokemon, men jeg har bestemt at jeg ikke skal ta i mot noen før til neste år. De er for nære hverandre i alder de jeg har nå og det er så mange endringer i livssituasjonen for tiden at det å ta inn flere rotter er uaktuelt... men jeg vil jo ha pokemon!
Men... med parring på det tidspunktet, så kan det jo hende de er leveringsklare i 2017