Jeg har planer om et kull til høsten, nærmere sagt, mest sannsynlig vil parringen skje i begynnelsen/midten av septemer. Dette er noe jeg har tenkt på en god stund nå. Alt om planleggingen finner dere på hjemmesiden min. (gå på Nyheter eller JuliRottene)
Jeg har skrevet kjøpskontrakt, hvilke avlsretningslinjer jeg vil følge og mye mer, alt på siden min
Jeg har forløpig 2 mulige fedre, men vil gjerne ha flere å velge mellom, så hvis du har en egnet hann, kontakt meg. De to mulige kan du forresten lese om på siden min. Jeg kan jo også si at det kan hende det blir sånn at eventuelle hanner bor hos meg en liten stund så jeg kan se hvordan de fungerer og om de egner seg til å bli pappa.

Så vil jeg understreke at dette er et planlagt kull, må få jeg si godt planlagt, så det er ikke 100% sikkert at det blir noe av, alt må være i skjønneste orden før parringen.
Derfor skal også begge foreldrene få en helseattest før parring, for å være helt helt sikker på at alt er som det skal.

Og en ting til, hvis det er noe nå, som allerdede er interessert/kanskje interessert i en unge, så er det bare å gi et lite pip
Det var vel det